Chatttråd :] ♥
Forum > Off Topic > Chatttråd :] ♥
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ninja
Elev |
29 jul, 2011 22:47 |
|
childhoodlight
Elev |
... varför laddar du upp en bild på mig? Du vet, jag blir faktiskt ledsen här borta, jag menar, det där ser ju inte ens ut som mig!!
29 jul, 2011 22:59 |
|
ninja
Elev |
29 jul, 2011 23:05 |
|
childhoodlight
Elev |
29 jul, 2011 23:10 |
|
Celebikai
Elev |
29 jul, 2011 23:10 |
|
Riddiculus
Elev |
Ser ut som en lurvboll med krona : DDD fiiin ♥ 29 jul, 2011 23:30 |
|
Celebikai
Elev |
29 jul, 2011 23:31 |
|
Riddiculus
Elev |
29 jul, 2011 23:32 |
|
ikka
Elev |
29 jul, 2011 23:41 |
|
childhoodlight
Elev |
ikka, vill bara ge dig en kram
![]() Ikka, this is a hug, okay? This is a hug, and this is when you hug somebody, when you care about them and you want them to know.
29 jul, 2011 23:45 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen