Draco<3 Hermione?? [SV]
Forum > Fanfiction > Draco<3 Hermione?? [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
MMMEEERRR!!!
14 jul, 2011 12:54 |
|
Hermione626
Elev |
14 jul, 2011 13:12 |
|
Borttagen
|
mer skriv typ 1000 kapitel innan 6 augusti, då jag kommer tillbaka från lägret
14 jul, 2011 14:13 |
|
Hermione626
Elev |
14 jul, 2011 14:17 |
|
Borttagen
|
Jag kunde inte fatta det. Ron skriker på mig för jag dejtar en Slytherin elev så gör han samma sak???
Draco och jag satt vid sjön för utegångsförbudet börjar inte förrens om 1 timme. - Draco? - Ja gumman? Frågade han och tittade upp och log. Jag tänkte efter vad jag skulle säga. - Älskar du mig? Han fnös. - Vad tror du? Alltid! Ja jag älskar dig Hermione! Jag log lättat. - Jag älskar dig med! Draco log och tryckte min hand. Jag skrattade och tittade ut över vågorna. - Det kommer att börja regna! Sa Draco och tittade upp på himlen. Jag skakade på huvudet. - Nejdå det tror jag inte! - Jo det kom.. Där kom den första regndroppen! Sa Draco glatt. Han älskar regn. Sen öppnade himlen sig. Jag ställde mig upp och drog upp Draco på fötter och drog med han till slottet. Väl inne i värmen möttes vi av Ron och Pansy. - Jasså Ron? Han stannade upp oich blev vit i ansiktet. Jag skulle precis börja skrika när Draco sa: - Du blev sur på Mione för att hon var med mig. Sen gav du hennes skuldskänslor och sårade henne sen gör du samma sak? Sa Draco kyligt till Ron innan han drog med mig bort ifrån Ron och Pansy som kollade efter oss. Han följde mig till Gryffindors sällskapsrum. - Hejdå älskling. Längtar redan till imorgon! Jag log glatt. - Jag med. Godnatt! Jag kysste han snabbt och viskade lösenordet ( bananasplit) och klättrade in i sällskapsrummet och vinkade innan Den Tjocka Damen slog igen. Jag gick in i sällskapsrummet och såg Harry sitta med Dean och Seamus i soffan. - Vart är Ron? Frågade jag efter att ha stegat dit. Harry tittade upp och svarade kyligt: - Ute och går ensam! Jag fnös. - Han är med Pansy. Gå ner till Stora Hallen så ser du vad jag menar! jag vände om och gick upp till sovsalen med bestämda steg. Jag gick in i vår sovsal och hälsade på tjejerna. - Hej Hermione! Hälsade dom glatt. Jag duschade, bytte om och kröp ner i sängen. Jag längtar till i morgon bara att tänka på det värmde det mitt hjärta!! Mera? 14 jul, 2011 14:21 |
|
Hermione626
Elev |
14 jul, 2011 14:28 |
|
Borttagen
|
Nästa morgon vaknade jag tidigt så jag klädde på mig och gick ner till entrehallen för att vänta på att dörrarna skulle öppnas till frukosten.
- Miss Granger? Jag vände mig om och såg Professor Dumbledre. - Godmorgon sir! Hälsade jag glatt. - Miss granger jag måste berätta en sak! Jag slutade att le. - Vaddå sir? Han drog ett djupt andetag och sa: - Dina föräldrar har dött i en mugglar olycka! Jag kollade ut i tomma intet. - Hur då? - Tror det heter bilolycka! Jag sjönk ner mot väggen när orden sjönk in. - Är det sant? Viskade jag tyst. - Jag ber om ursäkt Miss Granger! Det började komma ner folk ifrån sällskapsrummet och alla stannade och tittade. Jag la huvudet i händerna och började gråta. Jag snyftade och skrek till. Varför ska det alltid hända mig? - HERMIONE! Hörde jag någon skrika och trycka sig förbi alla. Det var Draco. Han sjönk ner brevid mig och la armarna om mig. - Shyy lilla gumman. Vad har hänt? Frågade han sedan Dumbledore oroligt. - Hennes föräldrar har dött i en mugglarolycka! Sa Dumbledore ledsen. Draco höll om mig hårdare och viskade shyy hela tiden. Hela min kropp skakade. Jag kunde inte röra mig. - Dumbledore jag tar med mig Hermione till min sovsal! Sa Draco och lyfte upp mig. Blaise mötte oss. - Vad har hänt? Undrade han oroligt. Draco tystnade honom med blicken. - Jag berättar sen! Han bar ned mig för alla trappor. - Blaise säg lösenordet! Blaise sa det och vi gick in. Jag hörde Blaise skälla ut elever för dom undrade vart jag gjorde här nere mellan snyftningarna! Draco bar upp mig för trappan och la mig i hans säng. Jag tittade mig runt och såg en mysigt rum som gick i färgerna grönt och silver. Draco la sig brevid mig och höll om mig hårt. Jag snyftade mot hans bröstkorg. Mera?? 14 jul, 2011 15:10 |
|
Borttagen
|
Jaaa, mer! ;D haha, det är jättebra och spännande! ;D
14 jul, 2011 15:13 |
|
Hermione626
Elev |
vi säger som vi brukar:MEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]() It's all Sting's fault
14 jul, 2011 15:20 |
|
Borttagen
|
Jag kunde inte fatta.. min mamma och pappa kommer inte att se mig växa upp.
- Mr Malfoy! Professor Snape steg in i sovsalen. - Goddag Sir! Hälsade Draco tonlöst. Snape kom fram till sängen. - Miss Granger, Rektorn bad mih hälsa att han har pratat med din mormor och berättat allt. Du ska åka hem till henne under sportlovet som är om 2 veckor! Jag nickade.. - Tack Sir! Viskade jag tyst och torkade tårarna med baksidan av handen. Han log. - Det var väl inget Miss. Jag log sorgligt tillbaka. Snape gick ut ur sovsalen och stängde försiktigt dörren efter sig. - Så gumman hur är det? Jag tittade upp på Draco och svarade med darrande röst. - Jo då skönt att veta att mormor tar emot mig iallafall! Draco log. - Ja det håller jag med om! Han kysste mig. Jag kysste tillbaka och avbröt den sedan. - Draco, får jag sova här inatt? Han nickade snabbt. - Ja jag sa till Professor Dumbledore att du skulle sova här ett tag! Det är ju Fredag och inga lektioner så! Jag nickade glatt och la huvudet på hans bröskorg igen och hörde hans hjärta dunka under skinnet och alla ben och sånt. Ljudet gjorde att jag blev trött. Och tröttheten gjorde att jag somnade. mera? Dåligt kap denna gången 14 jul, 2011 15:49 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen