Barnprogram ^^
Forum > Off Topic > Barnprogram ^^
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
ja flight 29 down äger
någon som sett den gamla blue water high? Brukade jag se hela tiden när jag kom hem från skolan för några år sen 8D Och unge greve dracula, någon? ![]()
4 jul, 2011 23:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Skroffsan: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Knizzlare: JAG ♥ TROLLTIDER, bästa julkalendern ju Lasse Majas detektivbyrå gillade jag inte så mkt, gillade mer böckerna ._. Skojar du? Jag var asrädd när jag såg trolltider! Lasse Majas ägde däremot nää, var jättebra ju! Haha, hotell gyllene knorren sög ju! men jag kom på, för några år sen sändes något där en tjej kom ut ur ett dataspel och så, och sen i slutet fick nån ett syskon eller något, och mina komisar sa att det inte var en julkalender utan typ jullovsmorgon bara,. är det någon som fattar vilken jag menar? o, o, o, du menar fituria? ^^ Det gick på badabodabo och var sommarlovsmorgon ^^ Nej, jag tror inte att det var det, för jag är rätt säker på att det var på vintern.. Knizzlare; ÄLSKA!! 4 jul, 2011 23:48 |
|
Knizzlare
Elev |
4 jul, 2011 23:49 |
|
Bugglan
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Knizzlare: JAG ♥ TROLLTIDER, bästa julkalendern ju Lasse Majas detektivbyrå gillade jag inte så mkt, gillade mer böckerna ._. Skojar du? Jag var asrädd när jag såg trolltider! Lasse Majas ägde däremot nää, var jättebra ju! Haha, hotell gyllene knorren sög ju! men jag kom på, för några år sen sändes något där en tjej kom ut ur ett dataspel och så, och sen i slutet fick nån ett syskon eller något, och mina komisar sa att det inte var en julkalender utan typ jullovsmorgon bara,. är det någon som fattar vilken jag menar? Bugglan; nej, om du går in på svt play och spolar till slutet och har på fullskärm så kan man välja engelska Oooooooh skämtar du? Måste se! ;D 4 jul, 2011 23:50 |
|
Borttagen
|
4 jul, 2011 23:51 |
|
Knizzlare
Elev |
4 jul, 2011 23:52 |
|
Borttagen
|
Jesus och Josefin? Är det där det börjar med att man tittar in i en eld? ;D
4 jul, 2011 23:53 |
|
Knizzlare
Elev |
Vet inte, jag har nog aldrig haft Disney Channel förutom på sånadär provgrejer Skrivet av Borttagen: Jesus och Josefin? Är det där det börjar med att man tittar in i en eld? ;D Vet inte, men det är det där med att Josefin typ åker till Jesus tid i Torens eller vad han nu hettes affär ![]()
4 jul, 2011 23:54 |
|
Borttagen
|
DET ÄGDE JU!!
4 jul, 2011 23:56 |
|
Knizzlare
Elev |
4 jul, 2011 23:59 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen