Allergier
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Mandy Diamond
Elev |
nötter
[url=http://neato.blogg.se/?tmp=
7 okt, 2011 07:48 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag är allergisk mot typ allt tvättmedel förutom en sort
without something there is no nothing 7 okt, 2011 15:09 |
|
Borttagen
|
Gissa vad jag är allergisk mot.
Någonting ovanligt som finns på hamburgarbröd. Det är..............Sesam. Jag är allergisk mot vad som helst som innehåller sesam. 7 okt, 2011 15:13 |
|
Borttagen
|
Inte allergisk så vitt jag vet. Misstänker nikelallergi dock, vilket är illa. =/ Borde kolla upp det snarast.
7 okt, 2011 15:40 |
|
NinaE
Elev |
är allergisk mot nötter, ägg, kivi, häst, banan,
7 okt, 2011 15:55 |
|
baramin
Elev |
När jag var liten trodde jag att jag var allergisk mot gurka, haha. Fick ont i magen efter att ha ätit middag med asmycket gurka en gång, och så var det med det. Är inte allergisk mot något, kanske lite känslig mot gluten, vad jag tror. Nissarna på vårdcentralen vägrar att göra allergitest, såatteh.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 7 okt, 2011 16:02 |
|
luckyBella
Elev |
Skrivet av lauren: Är också allergisk emot hund, men det kliar bara i ögonen då. Är allergisk för hund Är nog även lite laktosintolerant
7 okt, 2011 16:10 |
|
Urban
Elev |
Jag är allergisk mot getingar!
Urban m.m. (N) 7 okt, 2011 16:18 |
|
Borttagen
|
Jag är bara allergisk mot pencillin, den vanligaste då.
7 okt, 2011 16:24 |
|
Borttagen
|
Jag är allergisk mot nötkött.
Fast helst bryr jag mig inte om det eftersom jag är veg. 7 okt, 2011 17:36 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen