halvdemon vs mänsklig
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > halvdemon vs mänsklig
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Halloumi
Elev |
"Och slut, där var en till bra bok slut antar jag" jag suckar och kollar på klockan. Kvart i 12, borde nog gå och lägga mig.
29 feb, 2016 21:49 |
|
Borttagen
|
Iggy sov redan och sov lugnt i sin säng.
29 feb, 2016 21:58
Detta inlägg ändrades senast 2016-02-29 kl. 22:00
|
|
Halloumi
Elev |
(Vänta lite sov han eller var han vaken?)
29 feb, 2016 21:59 |
|
Borttagen
|
Oj sorry,
29 feb, 2016 22:00 |
|
Halloumi
Elev |
(Nå? Vaken eller sovande?)
29 feb, 2016 22:02 |
|
Borttagen
|
(sovande)
29 feb, 2016 22:04 |
|
Halloumi
Elev |
(Ok
Nästa morgon vaknar jag av att min moster, Anne knackar på dörren. "Älskling, skolan börjar snart" Shit!!!! "Kommer vänta lite bara" Jag skyndar att dra på mig linne och byxor. Jag nästan springer ner, fixar en macka, undviker Frank och ut genom ytterdörren. 29 feb, 2016 22:07 |
|
Borttagen
|
Iggy hade redan kommit till skolan var i tjup tanke gång eftersom han inte ens märkte att en orm slingrade sig uppför hans ben och la sig över hans axlar.
29 feb, 2016 22:09 |
|
Halloumi
Elev |
Jag sprang till skolan, ingenom korridorerna och.... Rakt in i Ig. "Åh herregud jag är sååå ledsen!"
29 feb, 2016 22:10 |
|
Borttagen
|
Ig kände någon krocka in i honom samtidigt ett väsande runt hans hals och han såg på henne och sa.
- Å Mel ingen fara. 29 feb, 2016 22:12 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen