varför vill ni inte
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > varför vill ni inte
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Och jag är en kille men kan spela både icke-binär och tjej. Ser inte hur det skulle kunna vara ett problem för någon annan.
16 feb, 2016 16:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Och jag är en kille men kan spela både icke-binär och tjej. Ser inte hur det skulle kunna vara ett problem för någon annan. Är en tjej och rollar båda biologiska könen och ser inte heller problemet med att vissa inte kan inte rolla båda biologiska könen för som skrivet tidigare det är bara en själv som bestämmer hur ens karaktär ska vara personlighet osv inga regler finns 16 feb, 2016 16:28 |
|
Borttagen
|
Jag behöver inte rolla kärlek.
det kan var vänskap ocksp 16 feb, 2016 16:48 |
|
Holytail
Elev |
Okej, hitta rollspels partners som vill rolla kille! Här hittar du jättemånga som säkert vill rolla kille om du bara frågar.
Och om båda vill rolla tjej, fine! Vad spelar det för roll? Om du nu vill rolla kille tjej, så säg det i en uggla! Om dom inte vill så är det bara och testa med nån annan!
18 feb, 2016 06:59 |
|
Borttagen
|
Lätt för dig att säga.
För mig spelar det stor roll och jag har frågat massor. 18 feb, 2016 07:26 |
|
Missy The Timelady
Elev |
18 feb, 2016 07:28 |
|
Holytail
Elev |
Skrivet av Missy The Timelady: Men man kan ha två mallar? Då kan man va båda könen Det är en väldigt, väldigt bra idé! Då behöver ingen bestämma sig! Och ni kan fortfarande rolla kärlek OCH vänskap!
18 feb, 2016 07:57 |
|
Borttagen
|
Man kanske inte vill ha två karaktärer var.
Det kanske inte finns utrymme för det. Och för mig är det svårare att rolla på det sättet. Och det speciellt o. Man rollar kunglig och vanlig medborgare eller tjänare. Där kan ju bara en vara den kungliga. Dessutom är det lättare att hitta en bild på Google när man rollar tjej. Jag hittar bara anime figurer på killar och det accepterar inte vissa rollare och jag beskriver aldrig min karaktärs utseende 18 feb, 2016 08:21 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Men då kan ju kanske bara en ha två mallar?
Alltså man får komma överens. Om någon känner sig tvingad till att rolla något så överger man det ju. ![]()
18 feb, 2016 08:27 |
|
Borttagen
|
Det ska bara vara kärlek/vänskap mellan 2 karaktärer.
Gillar inte trisngeldrama 18 feb, 2016 08:31 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen