Artist and Fan Love [PRIVAT Zora & tildeW]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Artist and Fan Love [PRIVAT Zora & tildeW]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Zora
Elev |
Raven flinar
-smart val sa hon retligt och lyssnade på hans fråga -19 men blir 20 imorgon sa hon och flinar till, får ju ta studnenten om 1 månad sa hno och log till ![]()
16 feb, 2016 12:13 |
|
TildeW
Elev |
"Jaha?" Sa Eric förvånat. "Grattis i förskott då! Hoppas du får det bra. Ska du fira med din mamma?"
16 feb, 2016 12:28 |
|
Zora
Elev |
Raven kolalde på eric
-jag ska fira med mina vänner då min mama bor kvar i Göteborg och jag flyttade hit ensam för studera sa hon och log lite moet hnom sbabt -Takcs a hon ![]()
16 feb, 2016 12:37 |
|
TildeW
Elev |
16 feb, 2016 12:46 |
|
Zora
Elev |
Rave og till
-hoppas jag med. sa hon lugnt och rättr till sin mössa och hade drukit lite grann och höde mobiel nvibbrerae men bryde sig inte om det. -men blir nog typ dag i slaongne eller stalelt eller bara plugga eftersom har prov sa hon ![]()
16 feb, 2016 12:48 |
|
TildeW
Elev |
Eric nickade.
"Är det svårt? Att jobba som frisör alltså?" Sa Eric. "Det låter kanska svårt, man måste vara så exakt".
16 feb, 2016 13:04 |
|
Zora
Elev |
Raven log till
Det e mycket roligt och man får träffa på folk. Jag tycker inte drt e svårt har alltid gillat klippa Sa hon ![]()
16 feb, 2016 14:21 |
|
TildeW
Elev |
16 feb, 2016 14:33 |
|
Zora
Elev |
Raven log till
Man tackar Aa hon och kollade ut en snabbis och flinar till nä hon kände igen en kille och drog sen bli Ken till Eric Livet som artist då förklara Sa hon ![]()
16 feb, 2016 15:26 |
|
TildeW
Elev |
"Det är roligt. Speciellt känslan du får när du är färdigt med ett album eller singel. Man känner sig stolt, och så är turnér väldigt, väldigt roligt. Förmedlingen det bästa med hela artist yrket" sa Eric.
16 feb, 2016 15:43 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Artist and Fan Love [PRIVAT Zora & tildeW]
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen