Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The path of a Ninja

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > The path of a Ninja

1 2 3 ... 7 8 9 ... 26 27 28
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"För att jag gillar den högra mer" sa Naoki och log lite oskyldigt.

6 dec, 2015 18:44

Borttagen

Avatar


Gin såg på honom
" Det har hänt något va? " frågade hon och ville höra saningen och ingenting annat.

6 dec, 2015 18:46

Borttagen

Avatar


"kanske det kanske" sa Naoki lite oskyldigt

6 dec, 2015 18:48

Borttagen

Avatar


" Naoki " sa Gin och såg in i hans ögon
" berätta vad " sa Gin allvarligt.

6 dec, 2015 18:49

Borttagen

Avatar


Naoki suckade lite grann.
" Jag kan ha råkat skurit mig men det är ingen fara" sa Naoki

6 dec, 2015 18:50

Borttagen

Avatar


" Får titta " sa Gin allvarligt.

6 dec, 2015 18:53

Borttagen

Avatar


"ingen fara jag fixade det se" sa Naoki och visade sin hand. Han hade satt på sig ett plåster.

6 dec, 2015 18:55

Borttagen

Avatar


" Bra du måste vara försiktig lova mig det " sa Gin och kramade om sin bror.

6 dec, 2015 18:57

Borttagen

Avatar


"Jag vet...men vet du när mamma kommer hem?" frågade Naoki

6 dec, 2015 18:59

Borttagen

Avatar


" Ingen aning men nu äter vi tycker jag för annars kommer ja gå och lägga mig " sa Gin och log.

6 dec, 2015 19:01

1 2 3 ... 7 8 9 ... 26 27 28

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > The path of a Ninja

Du får inte svara på den här tråden.