The path of a Ninja
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> The path of a Ninja
|
Borttagen
|
"För att jag gillar den högra mer" sa Naoki och log lite oskyldigt.
6 dec, 2015 18:44
|
|
Borttagen
|
Gin såg på honom
" Det har hänt något va? " frågade hon och ville höra saningen och ingenting annat.
6 dec, 2015 18:46
|
|
Borttagen
|
"kanske det kanske" sa Naoki lite oskyldigt
6 dec, 2015 18:48
|
|
Borttagen
|
" Naoki " sa Gin och såg in i hans ögon
" berätta vad " sa Gin allvarligt.
6 dec, 2015 18:49
|
|
Borttagen
|
Naoki suckade lite grann.
" Jag kan ha råkat skurit mig men det är ingen fara" sa Naoki
6 dec, 2015 18:50
|
|
Borttagen
|
" Får titta " sa Gin allvarligt.
6 dec, 2015 18:53
|
|
Borttagen
|
"ingen fara jag fixade det se" sa Naoki och visade sin hand. Han hade satt på sig ett plåster.
6 dec, 2015 18:55
|
|
Borttagen
|
" Bra du måste vara försiktig lova mig det " sa Gin och kramade om sin bror.
6 dec, 2015 18:57
|
|
Borttagen
|
"Jag vet...men vet du när mamma kommer hem?" frågade Naoki
6 dec, 2015 18:59
|
|
Borttagen
|
" Ingen aning men nu äter vi tycker jag för annars kommer ja gå och lägga mig " sa Gin och log.
6 dec, 2015 19:01
|
Du får inte svara på den här tråden.