Parle productions
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Parle productions
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag ler retsamt. Jag ska vinna det här!
13 dec, 2015 16:05 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Jag sätter på kameran som filmar spelet och en kamera MIT mig och Kelly.
"Hej och välkomna!" Sa jag glatt. ![]()
13 dec, 2015 17:52 |
|
Borttagen
|
"Hej!," säger jag glatt. "Idag ska vi spela ett TV spel och jag kommer vinna."
13 dec, 2015 17:59 |
|
Missy The Timelady
Elev |
"Nash, alla vet att JAG kommer vinna", sa jag lire skämtsamt. "Iallafall, så ska vi starta detta spel?"
![]()
13 dec, 2015 18:05 |
|
Borttagen
|
"Ja, nu kör vi!"
13 dec, 2015 18:16 |
|
Missy The Timelady
Elev |
13 dec, 2015 18:44 |
|
Borttagen
|
"Det spelar ingen roll, jag kommer att utklassa dig i vilket fall som helst."
22 dec, 2015 17:56 |
|
Missy The Timelady
Elev |
22 dec, 2015 18:01 |
|
Borttagen
|
Jag valde den blåa och log retsamt. Det här kommer att bli kul!
22 dec, 2015 18:02 |
|
Missy The Timelady
Elev |
5 jan, 2016 09:42 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen