PRS mellan Primrose Granger och Missy The Timelady
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Primrose Granger och Missy The Timelady
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag dansade och kände mig som en apa.
21 nov, 2015 20:40 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Låten tog slut och jag hade några få poäng mer.
"Jag sa ju det", sa jag och log. Men om man var ärlig hade jag trännat mycket på den här. ![]()
21 nov, 2015 20:41 |
|
Borttagen
|
"Dy fuskade säkert", sa jag och log.
21 nov, 2015 20:42 |
|
Missy The Timelady
Elev |
21 nov, 2015 20:45 |
|
Borttagen
|
"Därför att jag helt klart är bäst!" Sa jag.
21 nov, 2015 20:45 |
|
Missy The Timelady
Elev |
21 nov, 2015 20:46 |
|
Borttagen
|
"Nehe! Jag är faktiskt bäst!" Sa jag och puttade tillbaks.
21 nov, 2015 20:49 |
|
Missy The Timelady
Elev |
21 nov, 2015 20:50 |
|
Borttagen
|
Jag kände hur jag flög några millimeter och landade på soffan. Jag drog upp en kudde.
"Kuddkrig!" Skrek jag. 22 nov, 2015 11:48 |
|
Missy The Timelady
Elev |
22 nov, 2015 11:50 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Primrose Granger och Missy The Timelady
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen