Rasten känsla av frihet
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rasten känsla av frihet
|
Borttagen
|
" Åh det Womps " sa Max och suckade besviket. Han gäspade då han var fortfarande trött han hade varit uppe halva natten och hackat sig in på stora system dator.
5 nov, 2015 20:24
|
|
Borttagen
|
Robin T stannade utanför Mj's kontor.
"ska vi hota honom eller be honom snällt?" frågade Robin T
5 nov, 2015 20:25
|
|
Borttagen
|
" Hota är roligare " sa Robin Q
" Men då skvallrar Mj säkert så bättre be snällt " sa Robin b
5 nov, 2015 20:27
|
|
Borttagen
|
"såvidare vi inte hotar honom med något som han inte skulle våga skvallra om" sa Robin T med ett stort leende.
5 nov, 2015 20:39
|
|
Borttagen
|
" Okej då gör vi detta är ni redo tjejer? " frågade Robin Q och såg på de andra 2.
" Ja det är vi " sa Robin b och log.
5 nov, 2015 20:40
|
|
Borttagen
|
"alltid redo Robin Q" sa Robin T
5 nov, 2015 20:40
|
|
Borttagen
|
Robin Q log och öppnade dörren och gick direkt mot Mjs skrivbord. Hon behövde vara bestämd kände hon.
5 nov, 2015 20:42
|
|
Borttagen
|
"Mj vi behöver information om Robin A" sa Robin T allvarligt.
"Jag kan inte ge er den informationen" sa Mj allvarligt.
Robin T log.
"jag visste att du skulle säga det" sa Robin T och gav tecknet till de andra två att hålla fast MJ.
5 nov, 2015 20:59
|
|
Borttagen
|
Robin Q och Robin B höll fast Mj och log
" Du kommer få lov att säga informationen " sa Robin Q och log.
5 nov, 2015 21:00
|
|
Borttagen
|
"varför skulle jag göra det?" frågade MJ misstänksamt.
Robin T tog fram sin sminkpåse.
"Låt oss säga att du förmodligen skulle se gullig ut om du såg ut som en tjej plus vi kommer att se till så alla kommer se bilderna" sa Robin T och hånlog.
"Ni kan inte" sa MJ nervöst.
"Hör ni det Robin Q och Robin B. Han tror inte att vi kan" sa Robin T.
5 nov, 2015 21:06
|
Du får inte svara på den här tråden.