Primrose Granger & TildeW PRS
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Primrose Granger & TildeW PRS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TildeW
Elev |
7 nov, 2015 20:11 |
|
Borttagen
|
"Jaa... tydligen", sa jag och log.
7 nov, 2015 20:12 |
|
TildeW
Elev |
7 nov, 2015 20:18 |
|
Borttagen
|
Jag log.
"Du är väl för... eftertänksam för oss", sa jag och log. "Smartare kanske men det är det inget fel på" 7 nov, 2015 20:19 |
|
TildeW
Elev |
"Men tillbaka till trekampen!" Sa Remus. "Ska ni verkligen anmäla er?"
Jag nickade snabbt. "Ja, men ta det lugnt. Det är bara 0,5%, om inte mindre, chans att jag blir den som deltar" sa jag
8 nov, 2015 09:17 |
|
Borttagen
|
"Ja, vet du Remus även om vi anmäler oss måste vi ju inte komma med", sa jag och gav James en menande blick.
8 nov, 2015 11:51 |
|
TildeW
Elev |
"Jag vill bara inte förlora mina vänner!" Sa Remus med en suck. "Ni alla betyder jättemycket för mig"
"Och du betyder jättemycket för oss, jag lovar!" sa jag.
8 nov, 2015 12:51 |
|
Borttagen
|
"Nää, det vet jag inte", sa Sirius men han log vilket visade att han skämtade.
"Fast om en utav oss faktiskt kommer med, och de andra som anmälde sig blir sura då?" Frågade jag. 8 nov, 2015 12:53 |
|
TildeW
Elev |
"Då är det deras problem!" skrattade James. "Nej men, vi ska försöka stötta den, få den att inte dö, liksom!".
Både jag och Sirius nickade.
8 nov, 2015 14:02 |
|
Borttagen
|
"Ja, det är bäst för den att den inte dör", sa jag och log.
8 nov, 2015 19:48 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen