Hej någon som vill rolla
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Hej någon som vill rolla
|
Borttagen
|
" Kände att jag ville växa upp" sa Alexia och kollade på sin bror med ett flin.
Hon drog lugnt av sig tröjan så hon stod i bara bh och string.
8 okt, 2015 19:03
|
|
Borttagen
|
Simon flinade tillbaka och slängde sig på sängen igen och la täcket över sig.
" Du är tillräckligt vuxen älskling!"
8 okt, 2015 19:05
|
|
Borttagen
|
Alexia himlade med ögonen mot sin bror och drog ut tofsen från håret och gick sen till honom. Hon kröp ner bredvid honom.
" Ska du sova med kläderna på?" frågade hon.
8 okt, 2015 19:07
|
|
Borttagen
|
Simon skrattade tyst och drog av sig kläderna innan han la armarna om Alexia.
8 okt, 2015 19:09
|
|
Borttagen
|
Alexia kröp ihop intill sin bror och pillade på hans arm.
8 okt, 2015 19:09
|
|
Borttagen
|
Simon böjde sig ner och pressade försiktigt sina läppar mot Alexias. Det pirrade i hela kroppen.
8 okt, 2015 19:11
|
|
Borttagen
|
Alexia besvarade lugnt hans kyss och la armarna om hans nacke.
8 okt, 2015 19:15
|
|
Borttagen
|
Simon log.
"Jag älskar dig kära syster!"
8 okt, 2015 19:17
|
|
Borttagen
|
" Älskar dig också kära bror" sa Alexia och log till. Hon la huvudet mot honom och gäspade.
" Du har väl kalsonger på dig?" frågade hon.
8 okt, 2015 19:18
|
|
Borttagen
|
Simon skrattade
" Jadå! Hurså?"
8 okt, 2015 19:20
|
Du får inte svara på den här tråden.