Kopierarnas Historia (Prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Kopierarnas Historia (Prs)
|
Borttagen
|
Amy bröt sig in i rummet hon såg chockat på Angelina och sprang fram till henne.
" Syran snälla vakna " Sa Amy.
5 okt, 2015 17:52
|
|
Borttagen
|
Angelina vaknade till lite yrt. Hon såg en aning frågandes på Amy.
"Amy?" sa Angelina lite förvirrat. Hon höll för sitt huvud
5 okt, 2015 17:53
|
|
Borttagen
|
" Vi ska hem " sa Amy och lyfte upp Angelina försiktigt och började gå hem. Nu var hon orolig om man börjat med alkohol hade man ju svårt att sluta.
5 okt, 2015 17:55
|
|
Borttagen
|
"åh redan?" sa Angelina en aning frågandes.
Angelina hade det ganska svårt att gå rakt.
5 okt, 2015 17:56
|
|
Borttagen
|
" Festen är slut inge mer Alkohol " sa Amy och gick lungt med Angelina. Hon var ledsen men ville inte visa det.
5 okt, 2015 17:58
|
|
Borttagen
|
Angelina gick på en aning osäkert.
" jag mår inte så bra" sa Angelina lågt.
5 okt, 2015 17:59
|
|
Borttagen
|
" Nej ingen mår bra av alkohol " sa Amy hon fick in Angelina i byggnaden där dom bodde. Hon ledde in henne i hissen och tryckte på knappen som visade våningens nummer.
5 okt, 2015 18:01
|
|
Borttagen
|
Angelina såg sig en aning trött omkring i hissen.
5 okt, 2015 18:02
|
|
Borttagen
|
" Varför ?" Frågade Amy hon ville veta varför hon hade druckit.
5 okt, 2015 18:03
|
|
Borttagen
|
"varför vad?" frågade Angelina som inte visste vad Amy ville
5 okt, 2015 18:04
|
Du får inte svara på den här tråden.