Hp rp, ivy lovegood och shadow of hope
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hp rp, ivy lovegood och shadow of hope
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Shadow of hope
Elev |
28 sep, 2015 20:09 |
|
Borttagen
|
"OK" sa jag fast det egentligen var barnsligt "ska vi göra det i våra sa jag och pekade på några äppelträd.
28 sep, 2015 20:16 |
|
Shadow of hope
Elev |
"Okej" sa jag medans jag kände hur mina kinder blev röda. Jag visste att det var barnsligt men jag gillade det och det var det ända mugglar saken jag kom på.
28 sep, 2015 20:19 |
|
Borttagen
|
Vi gick ut i värmen.
"Ska vi tävla, förste up vinner?" frågar jag. 28 sep, 2015 20:29 |
|
Shadow of hope
Elev |
28 sep, 2015 20:32 |
|
Borttagen
|
Alex vann, men vi kom nästan lika.
"Grattis, du slår till och med mej!" säger jag och ler. 28 sep, 2015 20:35 |
|
Shadow of hope
Elev |
Jag skrattade lite innan jag svarade "den här gången ja men nästa gång så kommer det att vara du som vinner."
28 sep, 2015 20:38 |
|
Borttagen
|
"Tack, men nästa gång krossar jag dig" säger jag och kan inte sluta skratta.
28 sep, 2015 20:44 |
|
Shadow of hope
Elev |
Jag kan inte heller sluta skratta och tillslut så ramlar jag bakåt ner från trädet med ett "oomph.... Jag mår bra!" Jag fick väldigt ont i ryggen men jag överlevde! Och började snart skratta igen.
28 sep, 2015 20:47 |
|
Borttagen
|
Det såg så roligt ut! Jag lägger mig bredvid honom på marken ock skrattar.
28 sep, 2015 20:49 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hp rp, ivy lovegood och shadow of hope
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen