Ometrixen är tillbaka (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Ometrixen är tillbaka (prs)
|
Borttagen
|
"åh okej men du kan annars bara göra mig sällskap så att det tar längre tid med disken" sa Stan & log.
Caroline suckade lite grann.
"Första gången jag hör att någon faktiskt vill diska länge" sa Caroline med en suck. Caroline såg mot klockan hon hade på armen. Hon visste fortfarande inte riktigt vad den där klockan var för något.
13 sep, 2015 15:40
|
|
Borttagen
|
" Ju längre tid det tar desto bättre " sa Rasmus och log
" Caroline du får börja äta " sa Rasmus då han tyckte att damerna skulle få äta först.
13 sep, 2015 15:42
|
|
Borttagen
|
"Du behöver inte vara så formel men om du insisterar så" sa Caroline & tog en tugga av mackan.
Stan log lite & började att äta han också.
13 sep, 2015 15:43
|
|
Borttagen
|
Rasmus tog mat han log lite formel det var han ibland. Han åt långsamt för att det skulle dröja med tiden.
13 sep, 2015 15:45
|
|
Borttagen
|
Caroline åt upp sin macka snabbast då hon hade börjat. Stan var snart klar han med.
"De var en bra förrätt tyckte jag" sa Caroline med ett leende.
13 sep, 2015 15:49
|
|
Borttagen
|
Rasmus log och åt upp sin macka
" Har faktiskt kommit på receptet själv " sa Rasmus han brukade göra speciella mackor hemma.
13 sep, 2015 15:50
|
|
Borttagen
|
"Det var väldigt gott" sa Stan som log.
"Åh nu till huvudrätten. " Sa Caroline som dukade av förätten & sedan serverade huvudrätten.
Hon satte sig sedan vid bordet.
"Varsegoda att äta" sa Caroline & log.
13 sep, 2015 15:53
|
|
Borttagen
|
Rasmus log och började äta det var riktigt gott han brukade inte tycka om kyckling men denna gång gjorde han det.
" Otroligt gott " sa Rasmus och log.
13 sep, 2015 15:55
|
|
Borttagen
|
"Jag övar mycket hemma med att laga mat så jag är glad att du gillar det" sa Caroline glatt.
Stan tog en tugga han med & han gillade maten också.
"Wow laggar du maten alltid hemma?" frågade Stan
Caroline nickade.
"Pappa har förmågan att bränna maten varje gång så det är bäst om jag gör den" sa Caroline & log lite grann. Hon började att hon med.
13 sep, 2015 15:59
|
|
Borttagen
|
" Åh förstår bränn mat är inte gott " sa Rasmus och njöt av maten.
13 sep, 2015 16:02
|
Du får inte svara på den här tråden.