Vad skulle din boggart bli?
Forum > Harry Potter > Vad skulle din boggart bli?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Evreka
Elev |
Dimma... Ni vet, sån där äcklig, hemsk variant som är väldigt koncentrerad på en viss höjd över marken men där det är klart både över och under den.
Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska) 11 aug, 2012 16:17 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
En clown..eller en vålnad av något slag..är inte direkt rädd för saker man kan se och höra..det är osynliga gestalter som varken hörs eller syns men som man känner som skrämmer mig
Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 11 aug, 2012 16:23 |
|
Borttagen
|
Min mammas död
12 aug, 2012 09:31 |
|
Mintygirl89
Elev |
Ett högt berg kanske för jag har höjdskräck. Sedan blir jag stel av skräck när jag ser en orm.
Läs gärna Tårar från himlen :D <3
12 aug, 2012 09:32 |
|
Borttagen
|
En Dementor eller ett spöke
12 aug, 2012 14:32 |
|
Ladusvalan
Elev |
Ett lite mindre seriöst svar skulle väl bli: en stor, attackerande fiskmås ... (Fiskmåsar är faktiskt sjukt läskiga!)
Men jag tror inte att det är det jag fruktar mest egentligen. Det är väl snarare att behöva se sin familj ligga död. Något värre än det kan jag väl inte tänka mig. 12 aug, 2012 14:38 |
|
Smutsen
Elev |
Jag vet inte. Troligen mina vänner som är skadade eller något liknande.
12 aug, 2012 14:51 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Att jag tvingas visa mina känslor eller att jag blir sexuellt utnyttjad. Men jag är inte alls säker.
I would have died! I would have died rather than betray my friends 12 aug, 2012 15:49 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Nära å kära döende lr döda... Sku gråt en sjö!
Imagination and dreaming is my life 12 aug, 2012 18:16 |
|
Dilly Weasley
Elev |
Nån som dör
"Hm, you must be a Weasley" 12 aug, 2012 18:45 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen