zodiac cirkeln
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> zodiac cirkeln
|
Borttagen
|
Riven försökte skriva sitt namn med japanska tecken och försökte få det perfekt men det var lite knepig . Han var lite av en perfektionist när det gällde sånt här.
4 sep, 2015 12:45
|
|
Borttagen
|
Kiba började att försöka stava vissa engelska ord i lugn & ro. han hade svårt med visa ord.
4 sep, 2015 12:46
|
|
Borttagen
|
Riven lyssnade på lite egensk musik då jobbade han var snart klar med att skriva sitt namn på japanska. Han började då med sitt efternamn som var Hunter.
4 sep, 2015 12:49
|
|
Borttagen
|
Resten av skoldagen gick som vanligt.
Efter att alla hade slutat började Kaiya & Kiba att gå hemåt.
4 sep, 2015 16:09
|
|
Borttagen
|
Riven gick långsamt efter dom han bodde i samma kvarter faktiskt i huset mitt emot dom. Han gick med händerna i fickorna och såg ner I marken medans han gick.
4 sep, 2015 16:11
|
|
Borttagen
|
Kiba & Kaiya gick in i huset när de kom hem. Kaiya gick direkt till sitt rum medans Kiba satte sig i soffan hellt slut.
4 sep, 2015 16:34
|
|
Borttagen
|
Riven gick in i huset mitt emot och gjorde genast lite mellanmål och tittade på ett deth note avsnitt.
4 sep, 2015 17:53
|
|
Borttagen
|
Gin såg mot Kiba lite nyfiket.
Gin började att hosta.
" du borde gå till din bror" sa Kiba lite allvarligt.
4 sep, 2015 19:10
|
|
Borttagen
|
Takumi satt själv och beställde läkemedel via apotekets hemsida han behövde lite påfyllning i läkarskåpet. Läkarskåpet fick bara han öppna det var en regel i huset han hade.
4 sep, 2015 20:06
|
|
Borttagen
|
" han är upptagen & jag har bara lite hosta" sa Gin lågt
4 sep, 2015 20:40
|
Du får inte svara på den här tråden.