Age of the robots
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Age of the robots
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Holytail
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Holytail: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Holytail: JAG HETER OMAR. Skrivet av Borttagen: Vad har alla för kraft nu igen? Jag~Jord Jossi~Eld Ehm.... David~Trä.... Zander~Luft Vad heter han nu igeeeen.... Jag kallar honom Olw~Metall (Typ det ingår typ till det såååå) Sen är det en kvaaaar... Jag trodde du hette Davidx) Holly skrev våra irlnamn... Ville du inte det? Förlåt isf!
31 aug, 2015 20:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Holytail: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Holytail: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Holytail: JAG HETER OMAR. Skrivet av Borttagen: Vad har alla för kraft nu igen? Jag~Jord Jossi~Eld Ehm.... David~Trä.... Zander~Luft Vad heter han nu igeeeen.... Jag kallar honom Olw~Metall (Typ det ingår typ till det såååå) Sen är det en kvaaaar... Jag trodde du hette Davidx) Holly skrev våra irlnamn... Ville du inte det? Förlåt isf! Gör inget Försökte bara förklara för David (Hoppas det är okej att jag använder ditt irlnamn). 31 aug, 2015 20:28 |
|
Holytail
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Holytail: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Holytail: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Holytail: JAG HETER OMAR. Skrivet av Borttagen: Vad har alla för kraft nu igen? Jag~Jord Jossi~Eld Ehm.... David~Trä.... Zander~Luft Vad heter han nu igeeeen.... Jag kallar honom Olw~Metall (Typ det ingår typ till det såååå) Sen är det en kvaaaar... Jag trodde du hette Davidx) Holly skrev våra irlnamn... Ville du inte det? Förlåt isf! Gör inget Försökte bara förklara för David (Hoppas det är okej att jag använder ditt irlnamn). HahaxD För mig kan ni säga Holly eftersom jag inte gillar mitt namn så jättemycket!♥
31 aug, 2015 20:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Holytail: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Holytail: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Holytail: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Holytail: JAG HETER OMAR. Skrivet av Borttagen: Vad har alla för kraft nu igen? Jag~Jord Jossi~Eld Ehm.... David~Trä.... Zander~Luft Vad heter han nu igeeeen.... Jag kallar honom Olw~Metall (Typ det ingår typ till det såååå) Sen är det en kvaaaar... Jag trodde du hette Davidx) Holly skrev våra irlnamn... Ville du inte det? Förlåt isf! Gör inget Försökte bara förklara för David (Hoppas det är okej att jag använder ditt irlnamn). HahaxD För mig kan ni säga Holly eftersom jag inte gillar mitt namn så jättemycket!♥ Ditt namn är jättefint! Men för mig är du alltid Holly 31 aug, 2015 20:32 |
|
Holytail
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Holytail: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Holytail: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Holytail: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Holytail: JAG HETER OMAR. Skrivet av Borttagen: Vad har alla för kraft nu igen? Jag~Jord Jossi~Eld Ehm.... David~Trä.... Zander~Luft Vad heter han nu igeeeen.... Jag kallar honom Olw~Metall (Typ det ingår typ till det såååå) Sen är det en kvaaaar... Jag trodde du hette Davidx) Holly skrev våra irlnamn... Ville du inte det? Förlåt isf! Gör inget Försökte bara förklara för David (Hoppas det är okej att jag använder ditt irlnamn). HahaxD För mig kan ni säga Holly eftersom jag inte gillar mitt namn så jättemycket!♥ Ditt namn är jättefint! Men för mig är du alltid Holly ♥x)
31 aug, 2015 20:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vad heter holly? O.oSkrivet av Holytail: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Holytail: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Holytail: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Holytail: JAG HETER OMAR. Skrivet av Borttagen: Vad har alla för kraft nu igen? Jag~Jord Jossi~Eld Ehm.... David~Trä.... Zander~Luft Vad heter han nu igeeeen.... Jag kallar honom Olw~Metall (Typ det ingår typ till det såååå) Sen är det en kvaaaar... Jag trodde du hette Davidx) Holly skrev våra irlnamn... Ville du inte det? Förlåt isf! Gör inget Försökte bara förklara för David (Hoppas det är okej att jag använder ditt irlnamn). HahaxD För mig kan ni säga Holly eftersom jag inte gillar mitt namn så jättemycket!♥ Ditt namn är jättefint! Men för mig är du alltid Holly 1 sep, 2015 17:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vad heter holly? O.o Skrivet av Holytail: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Holytail: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Holytail: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Holytail: JAG HETER OMAR. Skrivet av Borttagen: Vad har alla för kraft nu igen? Jag~Jord Jossi~Eld Ehm.... David~Trä.... Zander~Luft Vad heter han nu igeeeen.... Jag kallar honom Olw~Metall (Typ det ingår typ till det såååå) Sen är det en kvaaaar... Jag trodde du hette Davidx) Holly skrev våra irlnamn... Ville du inte det? Förlåt isf! Gör inget Försökte bara förklara för David (Hoppas det är okej att jag använder ditt irlnamn). HahaxD För mig kan ni säga Holly eftersom jag inte gillar mitt namn så jättemycket!♥ Ditt namn är jättefint! Men för mig är du alltid Holly Läs hennes profil! (Är nämligen inte säker om Holly vill att jag ska säga det öppet) 1 sep, 2015 17:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: okiSkrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vad heter holly? O.o Skrivet av Holytail: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Holytail: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Holytail: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Holytail: JAG HETER OMAR. Skrivet av Borttagen: Vad har alla för kraft nu igen? Jag~Jord Jossi~Eld Ehm.... David~Trä.... Zander~Luft Vad heter han nu igeeeen.... Jag kallar honom Olw~Metall (Typ det ingår typ till det såååå) Sen är det en kvaaaar... Jag trodde du hette Davidx) Holly skrev våra irlnamn... Ville du inte det? Förlåt isf! Gör inget Försökte bara förklara för David (Hoppas det är okej att jag använder ditt irlnamn). HahaxD För mig kan ni säga Holly eftersom jag inte gillar mitt namn så jättemycket!♥ Ditt namn är jättefint! Men för mig är du alltid Holly Läs hennes profil! (Är nämligen inte säker om Holly vill att jag ska säga det öppet) 1 sep, 2015 17:41 |
|
Holytail
Elev |
1 sep, 2015 17:55 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen