Rollspel om Kopierarna (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel om Kopierarna (prs)
|
Borttagen
|
"Ailwyn kan du ge mig en tjänst & hämta Mina från skolan i morgon?. Det är egentligen mitt jobb men jag kommer vara upptagen i morgon. " frågade Akira lite hoppfullt.
11 aug, 2015 22:50
|
|
Borttagen
|
" Ja det kan jag göra bara jag får reda på när hon slutar " sa Ailwyn och log han ställde gärna upp på saker.
11 aug, 2015 22:52
|
|
Borttagen
|
"Hon slutar klockan 14:30 imorgon" sa Akira & log.
11 aug, 2015 22:52
|
|
Borttagen
|
" Okej " sa Aliwin och anteknaee tiden för säkerhetens skull.
11 aug, 2015 22:53
|
|
Borttagen
|
"Följ med Mina till skolan så vet du vart den ligger" sa Akira.
Kocken i köket ropade nu till dem att det var mat.
"men nu så kan vi ta & äta lite middag" sa Akira & gick mot köket. Edwyn följde med in till köket. Mina gick också till köket.
11 aug, 2015 22:56
|
|
Borttagen
|
Ailwyn gick in i köket Kami kom ner till köket hon försökte att inte se så ledsen ut men det var svårt.
11 aug, 2015 22:57
|
|
Borttagen
|
när Edwyn kom i köket märkte han att bordet var lågt & istället för stollar så fanns det kuddar på golvet.
"um..." sa Edwyn förvirrat.
"Man sitter ner på knäna på kuddarna vid matbordet...det är en japansk grej" sa Mina.
Kocken serverade massor med Sushi på bordet.
11 aug, 2015 23:00
|
|
Borttagen
|
" Åh just ja har ju sett det i en del Animen " sa Ailwyn och satte sig som hade hade sett dom på Anime serierna göra. Kami satte sig tyst hennes mamma satte sig snart hon med.
11 aug, 2015 23:02
|
|
Borttagen
|
Mina, Akira & Edwyn satte sig ner de också.
Mina &Akira log
"itadakimasu" sa de båda samtidigt innan de började att äta.
11 aug, 2015 23:08
|
|
Borttagen
|
" Itadakimasu " sa Kami och Faragonda samtidigt
" itmasu ita Em " sa Aliwin i ett försök att utala ordet.
11 aug, 2015 23:10
|
Du får inte svara på den här tråden.