Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rollspel om Kopierarna (prs)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel om Kopierarna (prs)

1 2 3 ... 7 8 9 ... 87 88 89
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Ailwyn kan du ge mig en tjänst & hämta Mina från skolan i morgon?. Det är egentligen mitt jobb men jag kommer vara upptagen i morgon. " frågade Akira lite hoppfullt.

11 aug, 2015 22:50

Borttagen

Avatar


" Ja det kan jag göra bara jag får reda på när hon slutar " sa Ailwyn och log han ställde gärna upp på saker.

11 aug, 2015 22:52

Borttagen

Avatar


"Hon slutar klockan 14:30 imorgon" sa Akira & log.

11 aug, 2015 22:52

Borttagen

Avatar


" Okej " sa Aliwin och anteknaee tiden för säkerhetens skull.

11 aug, 2015 22:53

Borttagen

Avatar


"Följ med Mina till skolan så vet du vart den ligger" sa Akira.
Kocken i köket ropade nu till dem att det var mat.
"men nu så kan vi ta & äta lite middag" sa Akira & gick mot köket. Edwyn följde med in till köket. Mina gick också till köket.

11 aug, 2015 22:56

Borttagen

Avatar


Ailwyn gick in i köket Kami kom ner till köket hon försökte att inte se så ledsen ut men det var svårt.

11 aug, 2015 22:57

Borttagen

Avatar


när Edwyn kom i köket märkte han att bordet var lågt & istället för stollar så fanns det kuddar på golvet.
"um..." sa Edwyn förvirrat.
"Man sitter ner på knäna på kuddarna vid matbordet...det är en japansk grej" sa Mina.
Kocken serverade massor med Sushi på bordet.

11 aug, 2015 23:00

Borttagen

Avatar


" Åh just ja har ju sett det i en del Animen " sa Ailwyn och satte sig som hade hade sett dom på Anime serierna göra. Kami satte sig tyst hennes mamma satte sig snart hon med.

11 aug, 2015 23:02

Borttagen

Avatar


Mina, Akira & Edwyn satte sig ner de också.
Mina &Akira log
"itadakimasu" sa de båda samtidigt innan de började att äta.

11 aug, 2015 23:08

Borttagen

Avatar


" Itadakimasu " sa Kami och Faragonda samtidigt
" itmasu ita Em " sa Aliwin i ett försök att utala ordet.

11 aug, 2015 23:10

1 2 3 ... 7 8 9 ... 87 88 89

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel om Kopierarna (prs)

Du får inte svara på den här tråden.