Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

1 2 3 ... 7 8 9 ... 95 96 97
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Will
"Ja, det är jag!" Sade jag glatt.
"Vill du vara med i någon video är det bara och säga till!" Sade jag.

11 aug, 2015 17:37

Borttagen

Avatar


Joey

Jag kollade på will med stora ögon. "får jag?"

11 aug, 2015 17:38

Borttagen

Avatar


(VÄNTA HAR VI RAST NU ELLER?)
Jenn
Jag kollar på Will och Joey, så jag hade rätt.

11 aug, 2015 17:55

Borttagen

Avatar


Will
"Ja, om du kan hålla i en handkontroll!" Sade jag.

11 aug, 2015 18:05

Borttagen

Avatar


Jenn
Jag kollade på killarna och tog fram min filmkamera.
"Så, första lektionen avklarad, ehm, ja... Jag har tänkt att vissa hur hela skolan ser ut..." sa jag men blev avbruten.

11 aug, 2015 18:10

Borttagen

Avatar


Will
"Vad gör du?" Frågade jag nyfiket tjejen.

11 aug, 2015 18:11

Borttagen

Avatar


Jenn
"Filmar lite till min kanal bara", sa jag.

11 aug, 2015 18:13

Borttagen

Avatar


Will
"Jaha!" Sade jag och kände mig lite dum

11 aug, 2015 18:13

Kaylin
Elev

Avatar


Kaylin

Skit, skit, SKIT! Jag hade försovit mig, igen! Och klockan var... 11:12! Skit också, hinner jag tänka innan min mobil blinkar till. "Inget batteri! Toppen!, den har dagen kan ju inte bli värre!" Muttrar jag, samtidigt som jag drar på den limegröna t-shirten. Jag drar på mig de slitna jeansen, och lyckas, på något sätt att drämma ner alla skolböcker i väskan. Och hårborsten! Jag springer in i badrummet, smetar på lite consiler under ögonen, och ett stort mått med mascara på ögonfransarna. "Faan! Bra första intryck på skolan, Nää!"

Väl framme vid skolan drar jag upp lappen med lektionerna på. "Shit! Jag har rast! Faaan!" Jag drar äxelväskan närmare medans jag rättar till mitt okammade hår.

Äntligen! Inne i skolan. Men vart var lunch-salen? "Eh får jag sitta här?" Frågar jag två killar. Ena killen håller ett 3ds i handen, och den andra tittar lyckligt på. Plötsligt kommer en tjej fram. Hon har en kamera i handen. "Jag går väll och tar mat, då eh, antar jag..." Fan, vilken idiot jag var! När jag kommer fram till bordet med min lunch, där 'spelkillen' sitter så är det fullproppat. Jag går där ifrån.

Go Fuck yourself you damn cereal

11 aug, 2015 18:39

Borttagen

Avatar


Will
"Här finns mer plats!" Sade jag och kollade snabbt upp från spelet.

11 aug, 2015 18:41

1 2 3 ... 7 8 9 ... 95 96 97

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Du får inte svara på den här tråden.