PRS med ellisen05 [Del 2]
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS med ellisen05 [Del 2]
|
Borttagen
|
"LAMSLÅ!" Skrek jag och riktade staven mot Zabini.
18 aug, 2015 20:32
|
|
Borttagen
|
19 aug, 2015 16:50
|
|
Borttagen
|
"Wingardium Leviosa!" Skrek jag och lyfte upp Fred och Zelda i luften.
19 aug, 2015 20:42
|
|
Borttagen
|
20 aug, 2015 19:25
|
|
Borttagen
|
"Var i hela fridens namn är vi?" Frågade jag.
20 aug, 2015 20:17
|
|
Borttagen
|
" Vet inte." sa jag stressat och förvandlade mig.
20 aug, 2015 20:19
|
|
Borttagen
|
"Diffindo!" Skrek jag innan jag blev till min animagus.
20 aug, 2015 20:20
|
|
Borttagen
|
Jag flög upp i skyn för tecken på var vi var.
20 aug, 2015 20:24
|
|
Borttagen
|
Jag sprang genom en svart korridor och vräkte mig över en Dödsätare.
20 aug, 2015 20:26
|
|
Borttagen
|
Jag såg Big Ben en bit bort.
21 aug, 2015 17:06
|
Du får inte svara på den här tråden.