Tredje Generationen PRS!
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Tredje Generationen PRS!
|
Borttagen
|
Jag kollade ut och höll tårarna inne.
"Du kan prata med mig om det är något, ifred senare om du vill", hörde jag någon viska i mitt öra och när jag kolla dit så såg jag att det var Ted. Jag nickade lite rodnade innan han satte sig på hans plats igen.
8 aug, 2015 18:32
|
|
Borttagen
|
Jag suckade. Det var sällan nån ville spela rita gissa med mig eftersom jag inte var så bra på det så jag fortsatte rita
8 aug, 2015 18:40
|
|
Borttagen
|
8 aug, 2015 18:41
|
|
Borttagen
|
När godis vagnen kom köpte jag som vanligt en stor ask med choklad grodor utan att ha lust med att äta dom
8 aug, 2015 18:43
|
|
Borttagen
|
Jag tog en Bertti Botts bönor i alla smaker och några chokladgrodor. MMM Choklad.
8 aug, 2015 18:45
|
|
Borttagen
|
Jag öppnade håglöst en choklad groda och bet kvickt av huvudet på den. Jag kollade ut genom fönstret utan att i´ha nån anledning tll det. Jag funderade på hur mitt liv hade sett ut om jag hamnat i Slytherin.
8 aug, 2015 19:00
|
|
Borttagen
|
Efter vad som kännts som en evighet så börja det mörkna
8 aug, 2015 19:01
|
|
Borttagen
|
I fjärran syntes ljus. "Titta! hogwarts!" utbrast jag och pe´kade
8 aug, 2015 19:55
|
|
Borttagen
|
"Mm" sa jag tog mina saker och när tåget stanna gick jag av så fort som möjligt.
8 aug, 2015 19:58
|
|
Borttagen
|
Jag gav Fanni en uppgiven blick. Jag tryckte ner alla sakerna i min ryggsäck och reste mig
8 aug, 2015 20:01
|
Du får inte svara på den här tråden.