To be a hero is not Easey (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> To be a hero is not Easey (prs)
|
Borttagen
|
"Ja hämta Dacia & möt mig i källaren. Den finns första dörren till vänster" sa Leticia & gick iväg mot källaren.
1 aug, 2015 21:23
|
|
Borttagen
|
Alosia nickade hon gick in till det rum som nu var Dacias och hennes syskons rum.
" Kom Leticia vill att vi möter henne i källaren " sa Alosia.
" Åh okej Juan Theresa stanna här jag kommer snart " sa Decia och Alosia gick tillsammans till källaren.
1 aug, 2015 21:28
|
|
Borttagen
|
Leticia såg mot sina två vänner med en aning tveksam min.
"Tror ni på krafter & sånt?" frågade Leticia med en nervös ton.
1 aug, 2015 21:29
|
|
Borttagen
|
" både ja och nej " sa Alosia
" Ja man har ju sett spöken och sånt hemma så varför skulle inte krafter finnas? " frågade Decia och såg på Leticia.
1 aug, 2015 21:33
|
|
Borttagen
|
"kolla här" sa Leticia & tog fram ena handen mot dem. Hon snurrade sedan sitt finger runt mot handflatan & en liten luft virvel skapades i hennes hand.
"Jag lärde mig det här i förgår" sa Leticia lite osäkert.
1 aug, 2015 21:35
|
|
Borttagen
|
" Coolt kan du lära mig ? " frågade Decia och log. Alosia såg på vinden hon visste inte vad hon skulle säga.
1 aug, 2015 21:38
|
|
Borttagen
|
"Jag tror att det är bara jag som kan det här. Jag kan tydligen kontrollera vinden" sa Leticia nervöst.
Hon började att tänka en stund.
"Det är därför ni två måste hålla det här hemligt" sa Leticia. Hon hoppades verkligen att ingen skulle få reda på hennes förmåga.
1 aug, 2015 21:39
|
|
Borttagen
|
" Jag kommer håla det hemligt jag menar man har ju sett på x men filmer och ja sett vad som händer om folk får reda på nåns krafter " sa Decia och log.
" Jag håller det hemligt för din skull " Sa Alosia hon ville ju inte svika en av sina bästa vänner.
1 aug, 2015 21:42
|
|
Borttagen
|
"tack men ni måste se på det här" sa Leticia lyfte upp massor med saker med vindens hjälp. Det såg ut som om alla möblerna flög.
"ganska häftigt eller hur?" frågade Leticia med ett leende.
1 aug, 2015 21:44
|
|
Borttagen
|
" Ja riktigt häftigt "sa Decia och log hon såg på möblerna.
" Ja " sa Alosia hon hade aldrig sett något sånt här förut.
1 aug, 2015 21:55
|
Du får inte svara på den här tråden.