Prs med VT
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med VT
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JossiMarauder
Elev |
Jag tittade på Harry och gick sedan med dom andra ut.
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 2 aug, 2015 23:19 |
|
VT
Elev |
"Harry..." Han tittar på mig
"Jag...jag... G-gillar dig... väldigt mycket..." "Mankind was born on earth. It was never meant to die here..." 2 aug, 2015 23:27 |
|
JossiMarauder
Elev |
Vi satt utanför ich väntade. Betty och Lou gick ner till sitt sällskapsrum.
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 2 aug, 2015 23:37 |
|
VT
Elev |
(vet inte hur han ska reagera)
"Mankind was born on earth. It was never meant to die here..." 2 aug, 2015 23:40 |
|
JossiMarauder
Elev |
(Kanske att han typ ba: Öhm...okej... (Svårt stt förklara))
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 3 aug, 2015 09:08 |
|
VT
Elev |
Han tittar på mig.
"Ehhh..." Och jag förstår att det är en konstig situation. "Kan vi prata om det nån annan gång?" Han ser på mig med sina vackra ögon och jag kan inte säga nej. "Ok..." "Bra...ehhhm... krya på dig..." "Tack." Han går... "Mankind was born on earth. It was never meant to die here..." 3 aug, 2015 14:45 |
|
JossiMarauder
Elev |
Harry kom ut.
"Vad sa hon?" Frågade jag. "Inget" sa Harry och log. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 3 aug, 2015 15:50 |
|
VT
Elev |
Jag kände mig dum... nu vet han... han är säkert inte kär i mig... ja... jag är rolig ifall jag tror att han kommer bli kär i mig. Jag börjar gråta och somnar.
"Mankind was born on earth. It was never meant to die here..." 3 aug, 2015 16:02 |
|
JossiMarauder
Elev |
Vi gick ner till Örtläran. Professor Sprout visade oss en blomma som hette "Hermosa". Om man åt ett blad av den blev man förälskad i personen som gav det till den.
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 3 aug, 2015 16:56 |
|
VT
Elev |
Jag drömde för typ 1000 gången den olyckligaste drömmen... om Harry... Jag är så pass kär i honom att jag drömmer om honom varje natt och varje gång jag dagdrömmer, vilket är ofta...
"Mankind was born on earth. It was never meant to die here..." 3 aug, 2015 18:00 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen