the place call Rubian (Prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the place call Rubian (Prs)
|
Borttagen
|
" OKej " sa Garm vem behöver sånt han behöver bara säga åt alla att göra som han vill tänkte Garm.
22 jul, 2015 19:37
|
|
Borttagen
|
Natasha såg sig omkring.
"Där är min brors rum " sa Natasha & pekade mot ett rum.
"Det rummet bredvid är mitt" sa Natasha.
22 jul, 2015 19:38
|
|
Borttagen
|
" Åh skulle vilja hälsa på din bror " sa Garm han ville se hur hans son såg ut.
" Efter det vill jag in till ditt rum igen och ja göra vad vi väljer att göra då " sa Garm
22 jul, 2015 19:40
|
|
Borttagen
|
Natasha nickade lite smått.
" Jag vet inte riktigt var han är men vi kan ju gå & leta efter honom" sa Natasha & började att gå omkring för att leta efter Elias.
22 jul, 2015 19:42
|
|
Borttagen
|
" Ja det kan vi göra " sa Garm och log. Elias var och gömde sig i biblioteket bakom en mur av böcker. Han hade sett lite saker flyga då han gått förbi Natachas rum förut och dörren då råkade stå på glänt.
22 jul, 2015 19:44
|
|
Borttagen
|
Natasha gick in i biblioteket efter att ha letat en stund. Hon såg mot Elias men sa inget.
Hon såg mot Garm.
"det där är min bror" sa Natasha lågt.
22 jul, 2015 19:45
|
|
Borttagen
|
" Åh " sa Garm och såg på killen
" vad heter han? " frågade Garm nyfiket han visste ju inte sonens namn. Elias såg upp på dom han såg på Natacha och fick en livrädd blick.
22 jul, 2015 19:57
|
|
Borttagen
|
"Han heter Elias & han är livrädd för mig" sa Natasha med en suck.
22 jul, 2015 19:59
|
|
Borttagen
|
" Ja de ser jag " sa Garm. Nu pratar hon med spöken igen jag är inte här tänkte Elias och såg ner i boken igen.
22 jul, 2015 20:21
|
|
Borttagen
|
Natasha skakade på huvudet & gick ut ur biblioteket.
"Han ignorerar mig ofta om han kan" sa Natasha.
22 jul, 2015 20:22
|
Du får inte svara på den här tråden.