Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

--Prs med ellisen05--

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > --Prs med ellisen05--

1 2 3 ... 7 8 9 10 11 12
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Vi är framme om fem minuter vänligen lämna kvar bagaget Ha en trevlig termin!" sa rösten i högtalarna.

6 jul, 2015 21:40

Borttagen

Avatar


Jag tog min trollstav och ställde mig upp. Tåget stannade.

6 jul, 2015 21:44

Borttagen

Avatar


Jag klev av och såg det vanliga surret. Jag, Lupinie, Luna och Neville gick mot dem hästlösa diligenserna.

6 jul, 2015 21:45

Borttagen

Avatar


Vi satte oss och vagnen for iväg.

6 jul, 2015 21:46

Borttagen

Avatar


"Äntligen på väg", sa jag och suckade lättat.

6 jul, 2015 21:47

Borttagen

Avatar


" Men Hogwarst är inte en dans på rosor heller. " sa jag och tänkte på dem två föregående åren.

6 jul, 2015 21:49

Borttagen

Avatar


"Ja men man är ju inte själv", sa jag.

6 jul, 2015 21:50

Borttagen

Avatar


" Han har Weasley och Granger jag vet..." sa jag.

6 jul, 2015 21:52

Borttagen

Avatar


"Ja..." sa jag och hopade av.

6 jul, 2015 21:54

Borttagen

Avatar


Vi gick mot slottet.

6 jul, 2015 21:55

1 2 3 ... 7 8 9 10 11 12

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > --Prs med ellisen05--

Du får inte svara på den här tråden.