--Prs med ellisen05--
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> --Prs med ellisen05--
|
Borttagen
|
"Vi är framme om fem minuter vänligen lämna kvar bagaget Ha en trevlig termin!" sa rösten i högtalarna.
6 jul, 2015 21:40
|
|
Borttagen
|
Jag tog min trollstav och ställde mig upp. Tåget stannade.
6 jul, 2015 21:44
|
|
Borttagen
|
Jag klev av och såg det vanliga surret. Jag, Lupinie, Luna och Neville gick mot dem hästlösa diligenserna.
6 jul, 2015 21:45
|
|
Borttagen
|
Vi satte oss och vagnen for iväg.
6 jul, 2015 21:46
|
|
Borttagen
|
"Äntligen på väg", sa jag och suckade lättat.
6 jul, 2015 21:47
|
|
Borttagen
|
" Men Hogwarst är inte en dans på rosor heller. " sa jag och tänkte på dem två föregående åren.
6 jul, 2015 21:49
|
|
Borttagen
|
"Ja men man är ju inte själv", sa jag.
6 jul, 2015 21:50
|
|
Borttagen
|
" Han har Weasley och Granger jag vet..." sa jag.
6 jul, 2015 21:52
|
|
Borttagen
|
"Ja..." sa jag och hopade av.
6 jul, 2015 21:54
|
|
Borttagen
|
6 jul, 2015 21:55
|
Du får inte svara på den här tråden.