Rollspel mellan Ellisen05 och Lele
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan Ellisen05 och Lele
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lele
Elev |
Jag försökte lyssna på vad dom sa. Det enda jag hörde var "blablabla blablabla blaa"
Mama, kudos for saying that. For spilling.
5 jul, 2015 14:25 |
|
Borttagen
|
" Vi är klara. " ropade jag. Vi hade kommit överens om att jag och Eric fick gå själv nästa gång.
5 jul, 2015 14:27 |
|
Lele
Elev |
5 jul, 2015 14:29 |
|
Borttagen
|
" Ska vi gå då?" frågade jag och vi började gå.
" Nästa gång går bara du och jag Eric. Och efter det går bara du och Hermione. Är det okej?" frågade jag och log. 5 jul, 2015 14:32 |
|
Lele
Elev |
5 jul, 2015 14:34 |
|
Borttagen
|
* Sjön?*
Jag gillade Eric för mycket. Han måste gilla mig! Jag kände mig lite nertyngd. Jag kollade bort. Han gillar Hermione mer! 5 jul, 2015 14:38 |
|
Lele
Elev |
5 jul, 2015 14:39 |
|
Borttagen
|
Han pratar ju till och med hellre med Hermione. Det är slut med kärleken. Jag började gå ett annat håll. Dem vill nog vara utan mig.
5 jul, 2015 14:42 |
|
Lele
Elev |
5 jul, 2015 14:43 |
|
Borttagen
|
" Jag ska nog gå. Vi ses imorgon. " sa jag och försökte dölja tårarna.
(( Imorgon är det Hogsmead utflykt)) 5 jul, 2015 14:45 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan Ellisen05 och Lele
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen