Prs med ellisen05
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med ellisen05
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JossiMarauder
Elev |
Jag tittade på priset, 50 galleoner, det var Rea.
"Det är Rea på 50%, så den kostar 50 galleoner. Vi tar den! Nunnåste vi hitta några nya toppar!" So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 2 jul, 2015 10:24 |
|
Borttagen
|
" Här finns en." sa jag och pekade på en thigt T-shirt. Den var turkos med snea lila ränder.
2 jul, 2015 10:26 |
|
JossiMarauder
Elev |
"Hmm...vad sägs som den här?" Frågade jag och tog upp en vit tröja med trekvarts armar och spets. Sen tittade jag på tröjan Linnie höll upp.
"Hmm...." Sa RoRo. "Finns den i magtröja?" So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 2 jul, 2015 10:31 |
|
Borttagen
|
" Kanske jo här." sa jag och pekade på en likadan tröja fast kortare.
2 jul, 2015 10:33 |
|
JossiMarauder
Elev |
" den tar vi!" Sa jag ich tog upp den.
Vi tittade på lite jeans. "Sen när det blir Maj/Juni börjar det säljas Shorts och sånt" sa RoRo. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 2 jul, 2015 14:49 |
|
Borttagen
|
" Jaha. Har vi allt nu?' så jag och började leta i väskan.
2 jul, 2015 15:41 |
|
JossiMarauder
Elev |
"Ja, i denna affär ja!" Sa RoRo.
Vi fortsatte över gatan och in på en annan affär: Magic Beauty. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 2 jul, 2015 18:55 |
|
Borttagen
|
Här inne fanns en massa smink och kläder.
2 jul, 2015 18:56 |
|
JossiMarauder
Elev |
"Nu ska vi titta på smink" sa jag. "Så, vilk sminkprodukter har du?"
(Förlåt om jag missar nån bokstav men jag har plåster på mit vänstra skrivfingr (Ipad)) So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 2 jul, 2015 19:00 |
|
Borttagen
|
" Eh inga?" svarade jag.
2 jul, 2015 19:01 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen