Prs med Holytail
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med Holytail
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
" Åh, vad?" säger jag. Jag försöker låta vaken. Men jag sjunker ner i min dagdröm.
30 jul, 2015 20:56 |
|
Holytail
Elev |
30 jul, 2015 21:08 |
|
Borttagen
|
Jag vaknade upp.
" Oj." Sade jag och log mot Sei. 30 jul, 2015 21:11 |
|
Holytail
Elev |
30 jul, 2015 21:15 |
|
Borttagen
|
" Jag tog hallonsorbet. " Sade Sei.
30 jul, 2015 21:28 |
|
Holytail
Elev |
30 jul, 2015 23:59 |
|
Borttagen
|
" Ska ni inte äta?" frågade Sei. Jag tog ett slick. Det var gott!
31 jul, 2015 08:37 |
|
Holytail
Elev |
31 jul, 2015 10:08 |
|
Borttagen
|
" Men smaka. " Sade Sei.
31 jul, 2015 11:05 |
|
Holytail
Elev |
31 jul, 2015 11:07 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen