Drarry roll med Sallad
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Drarry roll med Sallad
|
Borttagen
|
Harry
Tåget stannar
(Förlåt, det kändes som att vi hade tillbringat tillräckligt med tid på tåget.)
1 maj, 2015 14:54
|
|
Borttagen
|
(Det är ok)
Draco
Jag reser mig och går ur kabinen.
1 maj, 2015 14:55
|
|
Borttagen
|
Harry
Jag går ut före Ron och Hermione, och går av misstag rakt in i någon.
1 maj, 2015 17:54
|
|
Borttagen
|
Draco
"AKTA" Skrek jag åt potter
1 maj, 2015 18:06
|
|
Borttagen
|
Hermione
Jag kom ut ur kupén och såg Malfoy skrika åt Harry.
"Lämna honom ifred, Malfoy!" snäste jag
1 maj, 2015 18:09
|
Du får inte svara på den här tråden.