Lovebomba mugglis!
Forum > Off Topic > Lovebomba mugglis!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Nästa gång kan man väl få 2 och skicka 2 lovebomber?
Då blir det säkrare att man får åtminsonde en. 2 maj, 2015 07:28 |
|
Corazon
Elev |
4 maj, 2015 18:06 |
|
Fellrendión
Elev |
4 maj, 2015 18:08 |
|
Wira
Elev |
Jag tycker vi borde göra om det här igen och göra mer "reklam" för det eftersom det har varit så mycket näthat på sistone! Det här behöver ju inte bara symbolisera att det släpps för mycket bomber, utan också att det näthatas för mycket! Eller? Är det en dålig idé?
Är det nån som förstår? 4 maj, 2015 20:15
Detta inlägg ändrades senast 2015-05- 5 kl. 08:08
|
|
Holytail
Elev |
4 maj, 2015 20:32 |
|
Corazon
Elev |
Skrivet av Holytail: Världens mest underbara sida! Kan vi ha nån annan dag då vi lovebombar mugglis igen?? Absolut! Jag måste bara tänka ut när det skulle passa så att det inte blir alldeles för ofta. Skrivet av Wira: Jag tycker vi borde göra om det här igen och göra mer "reklam" för det eftersom det har varit så mycket näthat på sistone! Det här behöver ju inte bara symbolisera att det släpps för mycket bomber, utan också att det näthatas för mycket! Eller? Är det en dålig idé? Är det nån som förstår? Det låter som en bra idé!
5 maj, 2015 17:06 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen