Skolan för magiska varelser (ÖPPET!!!)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Skolan för magiska varelser (ÖPPET!!!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
17 maj, 2015 21:35 |
|
LillaBelle
Elev |
-Leonora -
Springer bort från glänta och hem till det övergivna huset på kullen jag sate mig utanför dörren och "grät " (men vampyr kan nog inte gråta) jag tittar på på den svarta himlen och tänker. Det finns nog inte en enda vampyr som är som jag.
17 maj, 2015 21:52 |
|
rickardOl
Elev |
När jag öppnade dörren satt en mörk figur där utanför.
-vem är du? frågade jag. harry vs voldemort. FIGTH!!! 17 maj, 2015 23:15 |
|
LillaBelle
Elev |
18 maj, 2015 00:12 |
|
rickardOl
Elev |
jag bor här.
om du vill får du komma in och ta lite varm mjölk. harry vs voldemort. FIGTH!!! 18 maj, 2015 07:25 |
|
LillaBelle
Elev |
18 maj, 2015 07:28 |
|
rickardOl
Elev |
när vi gick in gav jag lite varm mjölk till Leonora.
-vad tycker du om mjölken?frågade jag sen. harry vs voldemort. FIGTH!!! 18 maj, 2015 07:32 |
|
LillaBelle
Elev |
18 maj, 2015 07:36 |
|
rickardOl
Elev |
-jag heter Leon, sa jag
harry vs voldemort. FIGTH!!! 18 maj, 2015 07:43 |
|
Ellaravenclaw
Elev |
När jag ätit gick jag in på mitt rum. Från fönstret kunde jag se en kulle med ett gammalt hus på. Jag kollade ut genom fönstret när jag märkte att någon sprang upp för kullen och satte sig vid dörren. Jag fortsatte kolla och såg hur någon öppnade dörren och släppte in personen. Jag var ganska nyfiken, så jag bestämde mig för att ta reda på vilka som befann sig i huset. Jag drog på mig en hoodie, öppnade fönstret och hoppade ut.
18 maj, 2015 11:05 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen