Prs. melody malfoy
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs. melody malfoy
|
Borttagen
|
"Okej, var ligger klassrummet?"
14 apr, 2015 16:33
|
|
Borttagen
|
" Där" sa jag och pekade på dörren bredvid skåpen.
14 apr, 2015 16:40
|
|
Borttagen
|
"Okej." sa jag och gick mot dörren.
14 apr, 2015 16:41
|
|
Borttagen
|
14 apr, 2015 16:41
|
|
Borttagen
|
14 apr, 2015 16:42
|
|
Borttagen
|
Jag gick mot klassrummet och smet in förre dig.
14 apr, 2015 16:42
|
|
Borttagen
|
14 apr, 2015 16:44
|
|
Borttagen
|
Jag satt mig ner vid en bänk själv.
14 apr, 2015 16:44
|
|
Borttagen
|
Jag satte mig en bit bort från max.
14 apr, 2015 16:47
|
|
Borttagen
|
Jag väntade på att läraren skulle komma in.
14 apr, 2015 16:52
|
Du får inte svara på den här tråden.