Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prs. melody malfoy

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. melody malfoy

1 2 3 ... 7 8 9 ... 34 35 36
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Okej, var ligger klassrummet?"

14 apr, 2015 16:33

Borttagen

Avatar


" Där" sa jag och pekade på dörren bredvid skåpen.

14 apr, 2015 16:40

Borttagen

Avatar


"Okej." sa jag och gick mot dörren.

14 apr, 2015 16:41

Borttagen

Avatar


Jag gick till mitt skåp.

14 apr, 2015 16:41

Borttagen

Avatar


Jag öppnade dörren.

14 apr, 2015 16:42

Borttagen

Avatar


Jag gick mot klassrummet och smet in förre dig.

14 apr, 2015 16:42

Borttagen

Avatar


Jag gick in efter max

14 apr, 2015 16:44

Borttagen

Avatar


Jag satt mig ner vid en bänk själv.

14 apr, 2015 16:44

Borttagen

Avatar


Jag satte mig en bit bort från max.

14 apr, 2015 16:47

Borttagen

Avatar


Jag väntade på att läraren skulle komma in.

14 apr, 2015 16:52

1 2 3 ... 7 8 9 ... 34 35 36

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. melody malfoy

Du får inte svara på den här tråden.