The Worlds Destiny ( prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> The Worlds Destiny ( prs
|
Borttagen
|
Milo gav lite mat till kili som log tacksamt Caspian såg mot vägen framför dom.
6 apr, 2015 09:08
|
|
Borttagen
|
Alexia hade lagt fram kartan framför sig och granskade snabbaste vägen till eldberget.
6 apr, 2015 09:09
|
|
Borttagen
|
" Vad säger kartan ? " frågade Caspian och såg på Kartan
6 apr, 2015 11:25
|
|
Borttagen
|
" Ett finns typ 5 olika vägar till eldberget" sa Alexia och suckade.
6 apr, 2015 11:27
|
|
Borttagen
|
" Vägarna kommer ta lika lång tid verkar det som så frågan är vilken väg vi ska ta " sa Caspian
6 apr, 2015 11:29
|
|
Borttagen
|
" Det finns en väg som går genom febyn" sa Alexia och kollade på June.
June kollade på henne.
6 apr, 2015 11:32
|
|
Borttagen
|
" Jag ser den som säkraste vägen vägen genom Tauiham är farlig och bevakas av min brors spioner så den vägen är omöilig och jag vet inte hur det är med vägen genom bergen " sa Caspian och såg på Kili.
" Ingen paserar där utan tillåtelse och ingen alv får komma in i berget " sa Kili då han visste hur sträng dvärgkungen var med lagarna. Milo var tyst han kände att det vore bäst om han inte sa så mycket under resans gång. Caspian nickade och tänkte säkraste vägen är genom febyn.
6 apr, 2015 12:29
|
|
Borttagen
|
June bet sig i läppen och kollade ner på kartan.
" Jag tror att vi kan ge igenom byn men det är nog bäst jag håller mig uppe i luften" sa hon och kollade på dom alla.
6 apr, 2015 12:35
|
|
Borttagen
|
" Ja det är nog bäst " sa caspian. Kili såg på gruppen det var nog bäst om de höll sig borta från berget tänkte han och tänkte på sitt folk.
6 apr, 2015 12:37
|
|
Borttagen
|
June gäspade lite och kollade upp på Himlen.
" Vi borde sova" sa hon.
6 apr, 2015 12:39
|
Du får inte svara på den här tråden.