Öppet fantasyrollspel!
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet fantasyrollspel!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: känner inte för att rolla detta roll bara.Skrivet av Borttagen: Jag måste nog hoppa ur, någon annan får ta min plats! Noooo, varför? 19 apr, 2015 17:48 |
|
Ester Potter 04
Elev |
"Är det ingen som vet vad vi ska göra?" frågar jag.
Ingen av oss verkar riktigt veta vad som är meningen med det här... Synd att du inte vill vara med längre Sallad
19 apr, 2015 18:05 |
|
Anna Gryffindor
Elev |
FÖRLÅT FÖR ATT JAG INTE SKRIVIT HAR VARIT SÅ UPPTAGEN *SNYFTSNYFT* NU ÄR JAG MED PUNKT SLUT !:d!!
"Jag vaknade upp i skogen för någon månad sedan... eller kanske var det igår..?Eller förra året?", sade jag osäkert. ![]() ♡☆ Make love ♡
19 apr, 2015 20:35 |
|
Borttagen
|
"Hmm, förvirrande förtrollning blandat med en glömske, kanske. Visar tydliga tecken på det..." mumlar jag.
"Vänta, jag ska försöka skaffa lite klarhet i det här" säger jag sedan högre. Jag tar ett djup andetag, det blir första gången på länge jag använder ljus magi. Men så fort jag snuddar vid hennes sinne kastas jag tillbaka, mentalt och fysiskt. "Fan" säger jag och reser mig upp "Antingen en sköld eller så är jag på helt fel bana" FÖRLÅT ATT DET ÄR SÅ LÅNGT, VERKLIGEN! 19 apr, 2015 20:58 |
|
Anna Gryffindor
Elev |
En skarp smärta kastas emot mig, jag flämtar till och håller mig för pannan.
"Fan", Svor alven jag inte mindes namnet på, hon ställde sig upp. "Jag försökte inte skydda mig från din magi." sade jag urskuldande, tydligen hade jag skadat även alven. "Jag är hemskt ledsen." Kanske inbillade jag mig bara, men jag uppfattade alvens ansiktsuttryck som skrattretad förvåning. ![]() ♡☆ Make love ♡
19 apr, 2015 22:00 |
|
Borttagen
|
Anna Gryffindor, fyi, jag är ingen alv. Jag antar att din karaktär inte vet det men att du vet, men jag tänkte ändå peka ut det för att förhindra framtida awkwardness.
19 apr, 2015 22:25 |
|
Borttagen
|
-Vänta. säger jag och reser mig upp. Jag går mot de andra.
-Jag har en förmåga att se vad folk har varit med om för sorts magi. Vi kanske kan använda den? 20 apr, 2015 06:25 |
|
Anna Gryffindor
Elev |
(Jag ber verkligen om förlåtelse, Jag vet att du 'är Ängel men jag kollade inte vem om skrivit så noggrant
Jag nickar - gärna för mig. "Okej.", sade jag. ![]() ♡☆ Make love ♡
20 apr, 2015 16:56 |
|
soony sonny love
Elev |
-Bra idé, sa jag.
Plötsligt lyste den första stjärnan på himlen. -Om den första stjärnan är i orions bälte kommer en sjuk människa bli frisk, sa jag. ![]()
20 apr, 2015 17:01 |
|
Anna Gryffindor
Elev |
"Om den första stjärnan är i Orions bälte kommer en sjuk människa bli frisk.", sade kentauren plötsligt.
Jag lyfte mitt huvud upp mot himlen, den var inte molnig, men inga stjärnor tycktes vara strödda över den. "Jag är inte sjuk!", sade jag och rynkade på ögonbrynen, när jag tänkte över vad hon hade sagt. Jag vred på huvudet mot kentauren, "Jag är inte sjuk!", upprepade jag. ![]() ♡☆ Make love ♡
20 apr, 2015 17:09 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen