Prs mellan Hanna Alice Lilly Potter, Elin Luna Isabella Weasly, LillaBelle, OzzyStar2 och Suddan_10
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs mellan Hanna Alice Lilly Potter, Elin Luna Isabella Weasly, LillaBelle, OzzyStar2 och Suddan_10
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av LillaBelle: Jag vet, tänkte bara att ni borde vet, om det blir ngn Quidditchmatch Skrivet av Borttagen: han har endå tagit den (får jag bara påpeka att James var jagare, inte sökare - så ni vet alltså. Han var dock resevsökare. Och Hanna, brukar inte Lily kalla James för Potter?) 10 mar, 2015 20:07 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: okSkrivet av LillaBelle: Jag vet, tänkte bara att ni borde vet, om det blir ngn Quidditchmatch Skrivet av Borttagen: han har endå tagit den (får jag bara påpeka att James var jagare, inte sökare - så ni vet alltså. Han var dock resevsökare. Och Hanna, brukar inte Lily kalla James för Potter?) ![]()
10 mar, 2015 20:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Btw, ska göra läxan nu, kan ni vänta med att rolla i typ en kvart?Skrivet av Borttagen: ok Skrivet av LillaBelle: Jag vet, tänkte bara att ni borde vet, om det blir ngn Quidditchmatch Skrivet av Borttagen: han har endå tagit den (får jag bara påpeka att James var jagare, inte sökare - så ni vet alltså. Han var dock resevsökare. Och Hanna, brukar inte Lily kalla James för Potter?) 10 mar, 2015 20:40 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: okSkrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Btw, ska göra läxan nu, kan ni vänta med att rolla i typ en kvart? Skrivet av Borttagen: ok Skrivet av LillaBelle: Jag vet, tänkte bara att ni borde vet, om det blir ngn Quidditchmatch Skrivet av Borttagen: han har endå tagit den (får jag bara påpeka att James var jagare, inte sökare - så ni vet alltså. Han var dock resevsökare. Och Hanna, brukar inte Lily kalla James för Potter?) ![]()
10 mar, 2015 20:41 |
|
LillaBelle
Elev |
Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: visst vi har andra roll Skrivet av Borttagen: ok Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Btw, ska göra läxan nu, kan ni vänta med att rolla i typ en kvart? Skrivet av Borttagen: ok Skrivet av LillaBelle: Jag vet, tänkte bara att ni borde vet, om det blir ngn Quidditchmatch Skrivet av Borttagen: han har endå tagit den (får jag bara påpeka att James var jagare, inte sökare - så ni vet alltså. Han var dock resevsökare. Och Hanna, brukar inte Lily kalla James för Potter?)
10 mar, 2015 20:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LillaBelle: Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: visst vi har andra roll Skrivet av Borttagen: ok Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Btw, ska göra läxan nu, kan ni vänta med att rolla i typ en kvart? Skrivet av Borttagen: ok Skrivet av LillaBelle: Jag vet, tänkte bara att ni borde vet, om det blir ngn Quidditchmatch Skrivet av Borttagen: han har endå tagit den (får jag bara påpeka att James var jagare, inte sökare - så ni vet alltså. Han var dock resevsökare. Och Hanna, brukar inte Lily kalla James för Potter?) Nu kan vi rolla! 10 mar, 2015 20:57 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
10 mar, 2015 20:58 |
|
LillaBelle
Elev |
Skrivet av Borttagen: okej du gode det iiiiiiiiinte alltså Skrivet av LillaBelle: Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: visst vi har andra roll Skrivet av Borttagen: ok Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Btw, ska göra läxan nu, kan ni vänta med att rolla i typ en kvart? Skrivet av Borttagen: ok Skrivet av LillaBelle: Jag vet, tänkte bara att ni borde vet, om det blir ngn Quidditchmatch Skrivet av Borttagen: han har endå tagit den (får jag bara påpeka att James var jagare, inte sökare - så ni vet alltså. Han var dock resevsökare. Och Hanna, brukar inte Lily kalla James för Potter?) Nu kan vi rolla!
10 mar, 2015 20:58 |
|
Borttagen
|
~Regulus~
Jag reser mig upp från Slytherin-bordet och börjar gå mot uppehållsrummet. 10 mar, 2015 21:01 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
10 mar, 2015 21:02 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs mellan Hanna Alice Lilly Potter, Elin Luna Isabella Weasly, LillaBelle, OzzyStar2 och Suddan_10
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen