Massmördare och flicka ( Prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Massmördare och flicka ( Prs)
|
Borttagen
|
Jag gömde ansiktet i händerna.
1 mar, 2015 09:36
|
|
Borttagen
|
Nu var det färdigt med honom och nu fanns det bara en person kvar.
1 mar, 2015 10:17
|
|
Borttagen
|
Jag drog mig mot väggen och skakade i hela kroppen.
1 mar, 2015 10:18
|
|
Borttagen
|
Långsamt gick jag fram och sparkade henne på knäna så hon föll ner på golvet.
1 mar, 2015 10:19
|
|
Borttagen
|
1 mar, 2015 10:19
|
|
Borttagen
|
Jag ställde mig framför henne och höjde min yxa.
1 mar, 2015 10:23
|
|
Borttagen
|
Jag blundade och väntade på min död.
1 mar, 2015 10:24
|
|
Borttagen
|
Då såg jag något hos henne. Något som hade funnits i hennes ögon precis innan. Något bedjande. Jag tvekade.
1 mar, 2015 10:25
|
|
Borttagen
|
Jag öppnade ögonen och kollade på honom.
1 mar, 2015 10:26
|
|
Borttagen
|
En tanke flög genom huvudet. Varför skulle jag låta bli egenligen? Varför skulle jag låta henne leva?
1 mar, 2015 10:28
|
Du får inte svara på den här tråden.