Planering för rollspel (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Planering för rollspel (prs)
|
Borttagen
|
25 jan, 2015 18:17
|
|
Borttagen
|
Hm för mig spelar det ingen roll det som är viktigt är turordningen.
25 jan, 2015 18:17
|
|
Borttagen
|
då kör vi på Kapitel vis ^^
25 jan, 2015 18:17
|
|
Borttagen
|
Okej men då tycker jag att vi alla 3 ska turas om att byta kapitel
Ex ett kapitel kan som kortast vara 4 sidor.
25 jan, 2015 18:18
|
|
Borttagen
|
25 jan, 2015 18:18
|
|
Borttagen
|
Och jag tycker att vi skriver mellan 1-20 meningar men absolut inte två ord i ett inlägg. Jag vet inte hur det är med det men jag vet inte hur man ska fortsätta om någon bara skriver
" Okej " exempelvis.
Men då skapar jag tråden och taggar er och hoppas taggningen fungerar som den ska
25 jan, 2015 18:21
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Och jag tycker att vi skriver mellan 1-20 meningar men absolut inte två ord i ett inlägg. Jag vet inte hur det är med det men jag vet inte hur man ska fortsätta om någon bara skriver
" Okej " exempelvis.
Men då skapar jag tråden och taggar er och hoppas taggningen fungerar som den ska
Ja det får vi hoppas
25 jan, 2015 18:21
|
|
Borttagen
|
25 jan, 2015 18:21
|
|
Borttagen
|
Och min demon kommer vara en karaktär ni båda känner igen för honom har jag andvänt i rollspel där ni är med.
25 jan, 2015 18:28
|
|
Borttagen
|
kan du inte göra en ny Demon?
25 jan, 2015 18:47
|
Du får inte svara på den här tråden.