Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Planering för rollspel (prs)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Planering för rollspel (prs)

1 2 3 ... 7 8 9
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Tycker kapitel vis

25 jan, 2015 18:17

Borttagen

Avatar


Hm för mig spelar det ingen roll det som är viktigt är turordningen.

25 jan, 2015 18:17

Borttagen

Avatar


då kör vi på Kapitel vis ^^

25 jan, 2015 18:17

Borttagen

Avatar


Okej men då tycker jag att vi alla 3 ska turas om att byta kapitel

Ex ett kapitel kan som kortast vara 4 sidor.

25 jan, 2015 18:18

Borttagen

Avatar


okej

25 jan, 2015 18:18

Borttagen

Avatar


Och jag tycker att vi skriver mellan 1-20 meningar men absolut inte två ord i ett inlägg. Jag vet inte hur det är med det men jag vet inte hur man ska fortsätta om någon bara skriver

" Okej " exempelvis.


Men då skapar jag tråden och taggar er och hoppas taggningen fungerar som den ska

25 jan, 2015 18:21

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Och jag tycker att vi skriver mellan 1-20 meningar men absolut inte två ord i ett inlägg. Jag vet inte hur det är med det men jag vet inte hur man ska fortsätta om någon bara skriver

" Okej " exempelvis.


Men då skapar jag tråden och taggar er och hoppas taggningen fungerar som den ska

Ja det får vi hoppas

25 jan, 2015 18:21

Borttagen

Avatar


okej ^^

25 jan, 2015 18:21

Borttagen

Avatar


Och min demon kommer vara en karaktär ni båda känner igen för honom har jag andvänt i rollspel där ni är med.

25 jan, 2015 18:28

Borttagen

Avatar


kan du inte göra en ny Demon?

25 jan, 2015 18:47

1 2 3 ... 7 8 9

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Planering för rollspel (prs)

Du får inte svara på den här tråden.