Prs med J_J
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs med J_J
|
Borttagen
|
Jag hoppade av Black och smög fram till henne.
- Hej, sa jag glatt.
19 sep, 2014 20:11
|
|
Borttagen
|
Lessi bara log som svar "prata högre släpper jag en sur reaktion." Sa hon lugnt och man märkte hon var trött men snart öppnade hon sina blåa ögon. "Joel höll mig vaken hela natten nästan" Sa hon lugnt och log lite och satt sig försitkigt upp
19 sep, 2014 20:13
|
|
Borttagen
|
19 sep, 2014 20:14
|
|
Borttagen
|
Lessi flinade. "inte direkt det var rätt åt mig." sa hon och tänkte och flyttade sig lite så han kunde med sätta sig om han ville. "Ridit vilse igen eller inte?"frågade hon på skoj
19 sep, 2014 20:16
|
|
Borttagen
|
Jag skrattade och satt mig ner.
- Japp jag red vilse, sa jag.
19 sep, 2014 20:17
|
|
Borttagen
|
Lessi flinade." ska jag fixa dig en karta istället min prins?"frågade hon och man såg i hennes ögon hon skojade med honom, hon sa aldrig prins till honom inte om hon retades lite
19 sep, 2014 20:18
|
|
Borttagen
|
- Jättekul, sa jag knuffade retsamt till honom.
19 sep, 2014 20:21
|
|
Borttagen
|
Lessi log till." men aj." Sa hon på skoj och kollade på honom. "du jag e tjej inte en kille" sa hon på skoj
19 sep, 2014 20:22
|
|
Borttagen
|
- Japp, sa jag.
Jag la mig ner och kollade upp på himlen.
19 sep, 2014 20:23
|
|
Borttagen
|
Lessi kollade på honom snabbt. "hur är det?"fågade hon och log lite emot hnom
19 sep, 2014 20:24
|
Du får inte svara på den här tråden.