Alien & Beben (Privat rollspel)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Alien & Beben (Privat rollspel)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Måste varit ett dåligt försök i så fall, för JAG har inte märkt något"
16 aug, 2014 01:32 |
|
Beben
Elev |
16 aug, 2014 01:33 |
|
Borttagen
|
Jag ler brett åt henne.
"Men, hur kände du igen mig? 16 aug, 2014 01:35 |
|
Beben
Elev |
16 aug, 2014 01:37 |
|
Borttagen
|
"Åh ..." mumlar jag. "Vänta, så du känner igen mig på min röst?"
Ett flin sprider sig sakta. 16 aug, 2014 01:41 |
|
Beben
Elev |
16 aug, 2014 01:42 |
|
Borttagen
|
Jag ser att hon rodnar, men jag själv förstår inte riktigt varför.
16 aug, 2014 01:44 |
|
Beben
Elev |
16 aug, 2014 01:45 |
|
Borttagen
|
"Du måste känna mig väl i så fall" Jag ler snett med händerna nerstoppade i mina fickor.
16 aug, 2014 01:48 |
|
Beben
Elev |
16 aug, 2014 01:50 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Alien & Beben (Privat rollspel)
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen