Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The Fooo [Winsah & Alexandra Hagström]

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > The Fooo [Winsah & Alexandra Hagström]

1 2 3 ... 7 8 9 ... 35 36 37
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Hej. Vad har hänt?"

1 aug, 2014 09:35

Borttagen

Avatar


- Det är slut mellan mig och Ogge, grät jag.

1 aug, 2014 09:35

Borttagen

Avatar


"Va?!?! Vem gjorde slut?!"

1 aug, 2014 09:38

Borttagen

Avatar


- Min bror Lukas sa åt Ogge att vi skulle ta en paus med tanker på allt som har hänt, grät jag.

1 aug, 2014 09:39

Borttagen

Avatar


"Men... Han kan väl inte bestämma det?" sa jag chockat.

1 aug, 2014 09:53

Borttagen

Avatar


- Men nu har han gjort det, grät jag.

1 aug, 2014 10:00

Borttagen

Avatar


"Helt sjukt..." sa jag. "Kan vi göra något idag?"

1 aug, 2014 10:29

Borttagen

Avatar


- Visst du kan komma hit mina brorsor är borta till imorgon, sa jag.

1 aug, 2014 10:30

Borttagen

Avatar


"Är där om tio minuter", sa jag.

1 aug, 2014 16:34

Borttagen

Avatar


- Okej, sa jag och la på.

1 aug, 2014 20:09

1 2 3 ... 7 8 9 ... 35 36 37

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > The Fooo [Winsah & Alexandra Hagström]

Du får inte svara på den här tråden.