Two powers perhaps can saven the world ?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Two powers perhaps can saven the world ?
|
Borttagen
|
" Ja det är roligt ibland men just nu är dom jobbiga " sa Liam med en suck hans syskon band fast honom vid ett träd
" vi är sjörövare " sa Oscar Liam suckade
" Säg vad du har skatten " sa Alice
" Jag har ingen skatt " sa Liam
" Jo försök inte " sa Oscar
14 jun, 2014 16:29
|
|
Borttagen
|
Julia skrattade.
- Ni är såna söta små sjörövare, sa Julia glatt.
Hon kollade på Liam och skrattade.
- Jag har bara en sjukt jobbig storebrorsa, sa Julia och suckade.
14 jun, 2014 20:11
|
|
Borttagen
|
" jag har ingen skatt " sa Liam hans småsyskon dansade runt honom
" hjälp " sa Liam han såg på Julia
14 jun, 2014 20:15
|
|
Borttagen
|
Julia knöt upp repen och vände sig mot hans små syskon.
- Vem vill höra en saga? frågade Julia glatt.
14 jun, 2014 20:27
|
|
Borttagen
|
" jag " ropade Alice och Oscar och snart kom resten av Liams småsyskon
" vi med " ropade dom
14 jun, 2014 20:30
|
|
Borttagen
|
Julia log och satt sig ner på gräset.
- Sagan handlar om en prinsessa och en prins, sa Julia och började berätta.
14 jun, 2014 20:31
|
|
Borttagen
|
Liam satte sig lutad mot trädet han hade själv aldrig varit riktigt bra på att berätta sagor hans mamma hade gått in i huset hon behövde vara för sig själv nu.
14 jun, 2014 20:43
|
|
Borttagen
|
Sagan var klar.
- Så vad tyckte ni? frågade Julia.
14 jun, 2014 20:55
|
|
Borttagen
|
Liam log då hans syskon applåderade de reste sig sedan upp och började spela fotboll med en boll de hade utomhus.
14 jun, 2014 20:58
|
|
Borttagen
|
Julia kollade på Liam.
- Så vad tyckte du om saga då? frågade Julia.
14 jun, 2014 21:09
|
Du får inte svara på den här tråden.