Alexandra Hagström och Alien prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Alexandra Hagström och Alien prs
|
Borttagen
|
"Du kan alltid prata med mig" säger jag och ler svagt åt henne.
3 jun, 2014 22:08
|
|
Borttagen
|
Jag log.
- Tack det betyder jättemycket, sa jag och kramade honom.
3 jun, 2014 22:09
|
|
Borttagen
|
Jag kramar henne tillbaka och släpper henne efter ett tag.
"När kommer din pappa hem?" frågar jag oroligt.
3 jun, 2014 22:11
|
|
Borttagen
|
- Om två veckor, sa jag tyst.
3 jun, 2014 22:11
|
|
Borttagen
|
"Okej" säger jag. "Det är efter skolan har börjat igen"
3 jun, 2014 22:12
|
|
Borttagen
|
- Ja, sa jag tyst.
( Kan vi inte hoppa fram till när dom är i klassrummet?)
3 jun, 2014 22:13
|
|
Borttagen
|
3 jun, 2014 22:14
|
|
Borttagen
|
3 jun, 2014 22:18
|
|
Borttagen
|
Jag sitter tyst i klassrummet. Skolan har precis börjat igen, och vi välkomnas stelt tillbaka av våra klassföreståndare.
4 jun, 2014 05:48
|
|
Borttagen
|
Jag öppnade dörren till klassrummet och gick in.
Alla kollade nyfiket på mig.
- Det är här Julia Hagström och hon ska börja i våran klass så jag hoppas att ni tar hand om henne, sa klassföreståndaren.
Jag log lite och kollade runt på alla.
- Du kan sätta dig ner bredvid Nick, sa klassföreståndaren.
Jag gick bort till Nick och satt mig.
4 jun, 2014 07:24
|
Du får inte svara på den här tråden.