(Prs) Elinthemagicwitch och Lama
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (Prs) Elinthemagicwitch och Lama
|
Borttagen
|
Plötsligt kom våra pizzor in.
-Tack!, sa jag och började äta.
2 jun, 2014 20:21
|
|
Borttagen
|
- Tack, sade jag när våra pizzor kom. Jag började äta.
2 jun, 2014 20:22
|
|
Borttagen
|
Jag såg på Arwen.
-Hur är Oscar då?, sa jag.
2 jun, 2014 20:22
|
|
Borttagen
|
Jag ryckte på axlarna.
- Han är söt och dum i huvudet. Sade jag och skrattade.
2 jun, 2014 20:24
|
|
Borttagen
|
-Jaha... Han verkar ju normal, sa jag ironiskt
2 jun, 2014 20:26
|
|
Borttagen
|
2 jun, 2014 20:31
|
|
Borttagen
|
2 jun, 2014 20:35
|
|
Borttagen
|
Jag åt upp min pizza och såg på klockan.
- Nästa lektion börjar snart, sade jag.
2 jun, 2014 20:38
|
|
Borttagen
|
Jag hade också ätit upp min pizza. Jag nickade.
-Japp, matte va?, sa jag.
2 jun, 2014 20:42
|
|
Borttagen
|
2 jun, 2014 20:43
|
Du får inte svara på den här tråden.