Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

(Prs) Elinthemagicwitch och Lama

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) Elinthemagicwitch och Lama

1 2 3 ... 7 8 9 ... 53 54 55
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Plötsligt kom våra pizzor in.

-Tack!, sa jag och började äta.

2 jun, 2014 20:21

Borttagen

Avatar


- Tack, sade jag när våra pizzor kom. Jag började äta.

2 jun, 2014 20:22

Borttagen

Avatar


Jag såg på Arwen.

-Hur är Oscar då?, sa jag.

2 jun, 2014 20:22

Borttagen

Avatar


Jag ryckte på axlarna.
- Han är söt och dum i huvudet. Sade jag och skrattade.

2 jun, 2014 20:24

Borttagen

Avatar


-Jaha... Han verkar ju normal, sa jag ironiskt

2 jun, 2014 20:26

Borttagen

Avatar


- Haha, fel, sade jag.

2 jun, 2014 20:31

Borttagen

Avatar


Jag log och åt pizza.

2 jun, 2014 20:35

Borttagen

Avatar


Jag åt upp min pizza och såg på klockan.
- Nästa lektion börjar snart, sade jag.

2 jun, 2014 20:38

Borttagen

Avatar


Jag hade också ätit upp min pizza. Jag nickade.

-Japp, matte va?, sa jag.

2 jun, 2014 20:42

Borttagen

Avatar


Jag nickade.

2 jun, 2014 20:43

1 2 3 ... 7 8 9 ... 53 54 55

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) Elinthemagicwitch och Lama

Du får inte svara på den här tråden.