DÖR...
Forum > Harry Potter > DÖR...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Google translate är kul xD
16 sep, 2011 19:36 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Shit, där satt den!
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 16 sep, 2011 19:44 |
|
Anonym
Elev |
Time is making fools of us again.
= Tid är som gör narr av oss igen. Fail :'c 16 sep, 2011 21:27 |
|
childhoodlight
Elev |
16 sep, 2011 21:32 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Google Translate sucks, and that's a fact! :c Yes, indeed. But it make you smile and laugh
Tumblr.
16 sep, 2011 21:35 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Googletranselate är lite skumt.
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 17 sep, 2011 11:46 |
|
Anapneo
Elev |
hahaha, jag skulle använda google translate på spanskan, och det blev bara så fel... den översatte "miljoner" till "Miljons" när det igentligen är "millones"..
hahaah, och dobby är en gratis tomte? WHAT THE...? XD
17 sep, 2011 12:16 |
|
Smilis
Elev |
hahaha, vad vore välden utan google translate, gratis tomte, hahaha.
Weasley´s ÄGER 17 sep, 2011 12:44 |
|
James Black
Elev |
17 sep, 2011 15:58 |
|
Dracolina
Elev |
17 sep, 2011 16:43 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen