Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Öppet Rollspel

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet Rollspel

1 2 3 ... 7 8 9 ... 88 89 90
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag satt tyst och kollade på honom.
Jag kröp ihop intill honom och lutade mig mot hans axel.
- Jag kommer alltid finnas här för dig om du vill prata, sa jag tyst och kysste honom.

16 maj, 2014 19:12

Queen Boo
Elev

Avatar


"Tack" viskar jag och kysser henne. Sedan reser jag mig upp. "Ska vi gå tillbaka till kupén då?" Frågar jag. Jag vill bara vila...

jag är jättecoolig älska mig plz

16 maj, 2014 19:53

Borttagen

Avatar


- Visst, sa jag glatt och gick tillbaka till kupen.
Jag satt mig ner och började skriva i min dagbok.
- Jag måste vissa dig en sak som jag gjorde under sommarlovet, sa jag glatt och började rota i min koffert.

16 maj, 2014 19:57

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag satte mig trött ner. Mira och Max hade försvunnit, men det brydde jag mig inte om.
Max var Davis lillebror, och vän. Max var allas vän, han var en sån som alla tyckte om.
Jag log mot Aria. "Vadå?"

jag är jättecoolig älska mig plz

16 maj, 2014 20:21

Borttagen

Avatar


Jag tog fram ett armband som jag hade gjort.
- Kolla vad fint det gjorde jag när jag satt instängd på mitt rum, sa jag och gav honom armbandet.

16 maj, 2014 20:25

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag tittar hänfört på det. ''Det är jättefint! Du skulle kunna tjäna pengar på sånt här... '' ler jag

jag är jättecoolig älska mig plz

16 maj, 2014 20:29

Borttagen

Avatar


Jag ler och rodnar.
- Tack, sa jag glatt.
Jag la mig ner i hans knä och kollade upp på honom.

16 maj, 2014 20:32

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag smekte hennes hår med ena handen och la den andra över hennes ena hand. Jag log mot henne och lutade mig tillbaka och... somnade

jag är jättecoolig älska mig plz

16 maj, 2014 20:33

Borttagen

Avatar


Jag såg att han somnade så jag somnade också.

16 maj, 2014 20:35

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag vaknar med ett ryck, vet inte hur länge jag har sovit. Max och Mira står i kupéns dörr. ''Hallå! Har ni inte bytt om än?! Vi är framme om en kvart!'' säger Max

jag är jättecoolig älska mig plz

16 maj, 2014 21:04

1 2 3 ... 7 8 9 ... 88 89 90

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet Rollspel

Du får inte svara på den här tråden.