Kampen om Glee {Prs}
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Kampen om Glee {Prs}
|
Borttagen
|
"Hehehe, jaja. Jag kanske har tur" säger Alex och är nervös.
12 maj, 2014 16:26
|
|
Borttagen
|
Snart va dom framme vid idrottshallen, Saga öppnade dörren och lät Alex gå in, sen gick hon in själv.
12 maj, 2014 16:44
|
|
Borttagen
|
"Vi ses sen" säger Alex fortfarande nervöst och ser på Saga. Han går mot omklädningsrummet.
12 maj, 2014 16:47
|
|
Borttagen
|
Saga nickar som svar och går in till tjejernas omklädningsrum. Hon tar en ledig plats och går in på toaletten för att byta om.
12 maj, 2014 17:50
|
|
Borttagen
|
Alex pratar länge och högljutt med dem andra, sedan byter han snabbt om på några sekunder.
12 maj, 2014 17:53
|
|
Borttagen
|
Saga suckade, hon hade ingen att prata med. Ingen bytte om längre av tjejerna, bara hon själv. Saga packade ner sina vanliga kläder och gick ut.
12 maj, 2014 17:55
|
|
Borttagen
|
Alex går ut med några andra.
"Titta på Saga" viskar någon till honom. Han ser snabbt upp.
"Och?" Säger Alex.
"Eh, äsch. Du fattar ju inte" säger personen irriterat.
"Mm men förklara då" säger Alex.
12 maj, 2014 17:59
|
|
Borttagen
|
Jag såg på Alex, han va med sitt killgäng, jag suckade och gick åt ett annat håll.
12 maj, 2014 18:00
|
|
Borttagen
|
"Nej du kommer inte fatta" mumlar han.
"Jaja" säger Alex och rycker på axlarna.
Han ser att Saga går iväg.
"Varför måste ni vara så taskiga mot henne?" Säger han upprört.
12 maj, 2014 18:04
|
|
Borttagen
|
Saga gick genom korridorerna och kommer tillsist fram till jumpasalen, hon gick in och såg Lennart som kom.
" Hallå allihopa, idag ska vi spela fotboll " sa han.
" Nej!" Hörde man tjejerna säga.
" Ja!" Hörde man killarna säga.
Saga suckade.
12 maj, 2014 18:05
|
Du får inte svara på den här tråden.