Vill någon rollspela?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Vill någon rollspela?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lele
Elev |
19 maj, 2014 20:18 |
|
Borttagen
|
- Måste jag? frågade jag argt.
19 maj, 2014 20:19 |
|
Lele
Elev |
19 maj, 2014 20:20 |
|
Borttagen
|
- Men åhh, sa jag argt och gick tillbaka till lektionen.
19 maj, 2014 20:20 |
|
Lele
Elev |
Efter en stund så knackade det på dörren. När läraren öppnade kom en man in. Kan jag få låna Miss Star och Mr White? frågade han
Mama, kudos for saying that. For spilling.
19 maj, 2014 20:25 |
|
Borttagen
|
Jag kollade upp på mannen som måste har varit runt typ 20 år.
19 maj, 2014 20:26 |
|
Lele
Elev |
Visst sa läraren. Vi gick ut ur klassrummet men när dörren stängdes så tog mannen fram en säck och stoppade ner oss där.
Mama, kudos for saying that. For spilling.
19 maj, 2014 20:35 |
|
Borttagen
|
Jag skrek.
19 maj, 2014 20:36 |
|
Lele
Elev |
19 maj, 2014 20:37 |
|
Borttagen
|
Jag kokade av ilska.
- Du ska lyssna jävligt noga, sa jag argt och ställde mig fram för mannen. 19 maj, 2014 20:37 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen