Harrys barn rollspel [ÖRS]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Harrys barn rollspel [ÖRS]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lele
Elev |
5 maj, 2014 17:05 |
|
Borttagen
|
- Grabbarna byter om där inne, sa jag glatt.
5 maj, 2014 17:06 |
|
Lux
Elev |
- Ohh, nice, sa jag och öppnade dörren till kupén.
Jag bor i en vulkan. 5 maj, 2014 17:07 |
|
Borttagen
|
Jag skrattade.
5 maj, 2014 17:07 |
|
Lele
Elev |
5 maj, 2014 17:07 |
|
Borttagen
|
jag kollade in i kupen och skrattade.
5 maj, 2014 17:08 |
|
Lux
Elev |
Jag suckade besviket. De hade redan hunnit byta om. Jag satte mig ner.
- Hej, sa jag. Jag bor i en vulkan. 5 maj, 2014 17:08 |
|
Lele
Elev |
5 maj, 2014 17:09 |
|
Borttagen
|
- Vad ser det ut som? frågade jag.
5 maj, 2014 17:09 |
|
Lux
Elev |
- Ehh, sitter. Själv då? frågade jag kaxigt.
Jag bor i en vulkan. 5 maj, 2014 17:09 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen